مزایای اجاره خودرو از سپریس

امروزه که قیمت خودرو سر به فلک کشیده، اجاره خودرو رواج زیادی پیدا کرده است. در کلان‌شهرهایی مانند تهران که اغلب اوقات ترافیک‌های سنگین و طولانی‌مدت ایجاد می‌شود، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شود؛ اما برخی مواقع نمی‌توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد و باید از تاکسی‌های اینترنتی و … کمک گرفت. زمانی که نمی‌توانید برای مسافت‌های طولانی و یا چندین مسیر مختلف از لوازم نقلیه عمومی استفاده کنید، ممکن است استفاده از تاکسی اینترنتی و … هم هزینه بالایی داشته باشد؛ در این مواقع اجاره خودرو یک گزینه عالی برای شماست. هر شخصی که به هر دلیلی نمی‌تواند از خودروی شخصی استفاده کند، برای مسافرت، مهمانی‌ها و … می‌تواند از خدمات اجاره ماشین استفاده کند.

اجاره خودرو

مزایای اجاره ماشین

اجاره خودرو معمولاً به دو صورت با راننده و بدون راننده صورت می‌گیرد که هرکدام مزایای خود را دارد:

۱.      مسافرت آسان با اجاره خودرو

  • فرض کنید قصد مسافرت به شهری دور را دارید و توانایی رانندگی در مسافت‌های طولانی را ندارید. رنت خودرو با راننده باعث می‌شود که مسافرت منعطف‌تری را تجربه کنید و هر زمان و هر مکان که خواستید توقف و استراحت کنید و حتی می‌توانید در مسیر مشغول انجام کارهای خود و لذت بردن از مسیر باشید.
  • فرض کنید خودروی شخصی شما دچار مشکلی است که نمی‌توانید برای مسافت‌های طولانی به‌سلامت آن اتکا کنید؛ اجاره خودرو بدون راننده می‌تواند به شما کمک کند که مشکل حمل‌ونقل  خود را حل کنید.
  • فرض کنید وارد شهری دیگر مانند تهران شده‌اید که هیچ آشنایی با آن ندارد و به علت وسعت و ترافیک و … نمی‌توانید به‌راحتی به اماکن موردنظر خود بروید، می‌توانید پس از رسیدن به تهران از اجاره خودرو در تهران با راننده استفاده کنید؛ در این صورت می‌توانید به تمام مقصدهای مدنظرتان بروید و همچنین ممکن است راننده به میان‌برها آگاه باشد و بتواند کمک کند که در وقت خود صرفه‌جویی کنید.
  • فرض کنید به همراه خانواده خود، با وسایل نقلیه عمومی به مسافرت رفته‌اید. برای تردد در سطح شهر احتیاج به خودرو دارید می‌توانید از اجاره ماشین استفاده کنید؛ حتی برخی از شرکت‌های اجاره خودرو در تهران و یا شهرهای بزرگ، می‌توانند ماشین‌هایی مثل ون به شما اجاره دهند که تعداد افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند. اجاره ون یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای مسافرت‌هایی است که تعداد افرادی که به مسافرت رفته‌اند بالای ۵ نفر می‌باشد.

۲.      رفع معایب خودرو به‌سرعت

بسیاری از شرکت‌های معتبر اجاره ماشین در تهران یا کلان‌شهرها، وقتی خودرو دچار مشکل می‌شود به‌سرعت یک خودرو جایگزین برای شما می‌فرستند. زمانی که برای رسیدن به مکان خاصی عجله دارید و یا به مسیرهای مشخصی باید بروید، این قابلیت باعث می‌شود که دیگر درگیر تعمیرات خودرو نشوید و با خاطری آسوده به کار خود برسید.

۳.      استفاده از خودروهای متنوع

می‌توانید هر زمان که خواستید به و هر ماشینی که دوست داشتید را کرایه کنید. رنت خودرو معمولاً برای طیف وسیعی از مدل‌های خودرو انجام می‌شود؛ برای مهمانی‌ها و جلسات و مراسم‌های خاص و … اجاره خودروی متناسب با آن شرایط، یک مزیت بسیار عالی اجاره خودرو محسوب می‌شود.

۴.      هزینه پایین‌تر از خرید

اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید خودرو جزء نیازهای اصلی شما محسوب نمی‌شود و فقط برای مواقع خاص احتیاج به خودرو دارید، می‌توانید از اجاره خودرو استفاده کنید. اجاره خودرو هزینه خیلی پایین‌تری نسبت به خرید خودرو دارد؛ شما می‌توانید هزینه‌ای که با استفاده از اجاره خودرو به‌جای خرید خودرو صرفه‌جویی می‌شود را وارد کسب‌وکار خود کنید و یا روی آن سرمایه‌گذاری کنید. در واقع با این تیر (اجاره ماشین) دونشان زده‌اید؛ داشتن خودروهای متنوع در مواقع لازم، سرمایه‌گذاری!

چه کسانی می‌توانند از اجاره خودرو استفاده کنند؟

اگر بخواهیم در یک کلمه به این سؤال پاسخ دهیم، می‌توانیم بگوییم “همه”.

اجاره ماشین

  • شخصی که رانندگی بلد است و خودروی شخصی ندارد، با رنت خودرو می‌تواند نیازهای خود را برطرف کند و یا به عنوان راننده مشغول بکار شود.
  • کسی که رانندگی بلد است و خودروی شخصی دارد، با اجاره ماشین می‌تواند هزینه استهلاک خودروی خود را کاهش دهد.
  • کسی که رانندگی بلد نیست و یا وقت رانندگی ندارد، می‌تواند با استفاده از اجاره ماشین با راننده، نیازهای خود را برطرف کند.

آیا می‌دانید در ایران چه قشری بیشتر از همه به دنبال اجاره ماشین هستند؟
عروس و دامادها! یکی از مواقعی که اکثر خانواده‌ها و افراد به کرایه ماشین فکر می‌کنند، هنگام عروسی است. اغلب افراد تمایل دارند برای مراسم عروسی خود از خودروهای آخرین مدل استفاده کنند و شرکت‌های کرایه خودرو به کمک آنها می‌آید.

زمان اجاره خودرو

معمولاً اغلب شرکت‌های معتبر که در این حوزه فعالیت می‌کنند به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و برخی نیز به‌صورت سالیانه یک خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین توجه داشته باشید درصورتی‌که فقط قصد طی‌کردن یک مسافت کوتاه (نیم ساعته) را دارید، ممکن است هزینه کرایه خودرو بیشتر از هزینه تاکسی‌های اینترنتی و … شود. در این مواقع ابتدا هزینه‌ها را با هم مقایسه کنید و در صورت لزوم از کرایه خودرو استفاده کنید.

هزینه اجاره ماشین

هزینه رنت خودرو به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از: مدل خودرو، مدت‌زمان اجاره، تاریخ اجاره (تعطیلات یا مناسبت‌ها معمولاً هزینه‌ها بالا می‌روند)، شهری که در آن خودرو کرایه می‌کنید (کرایه خودرو در تهران و کلان‌شهرها و شهرهای توریستی معمولاً هزینه بالاتری دارد)، کرایه خودرو به‌صورت بدون راننده یا با راننده و…

البته نکته دیگری در این مورد وجود دارد که به اعتبار شرکتی که خودرو را اجاره می‌دهد هم بستگی دارد؛ شرکت‌های معتبرتر که تخصص بیشتری دارند معمولاً به نسبت دیگر شرکت‌ها هزینه بالاتری (کمی بالاتر) دریافت می‌کنند.

بهترین شرکت اجاره خودرو

اجاره خودرو در تهران

یکی از روش‌هایی که در ایران برای کسب درآمد باب شده است، کسب درآمد از طریق اجاره خودرو است. اگر به هر دلیلی تمایل دارید که خودروی شخصیتان را اجاره دهید تا از این طریق درآمدی کسب کنید باید به دنبال یک شرکت معتبر بگردید که در صورت بروز مشکل، مسئولیت آن را بپذیرد و ضرر مالی به شما نرساند. از طرفی کرایه خودرو نیز باید از شرکت‌های معتبر صورت بگیرد که فقط به فکر کسب درآمد خود نمی‌باشند و به‌راحتی مشتری اهمیت می‌دهند. اگر قصد اجاره دادن خودرو برای کسب درآمد یا کرایه خودرو دارید، سپریس یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شماست. سپریس سیسم اجاره خودرو به‌صورت آنلاین است. خدماتی مانند تضمین بیمه و پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایای منحصربه‌فرد سپریس به شمار می‌رود. شما می‌توانید در صورت نیاز به آدرس اینترنتی sepris.com مراجعه کنید و از این طریق برای کرایه خودرو اقدام نمایید.
سپریس کوتاه شده اسپریس نامی فارسی به معنای میدان اسب دوانی است.

نوشته مزایای اجاره خودرو از سپریس اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *