مدل مشهور، جوان‌ ترین میلیاردر خود ساخته جهان /تصاویر

کایلی جنر مدل مشهور امریکایی رکورد جوان ترین میلیاردر جهان که متعلق به مارک زاکربرگ موسس شبکه جهانی فیسبوک بوده و اکنون کایلی در صدر قرار دارد.

ایران آرت: این مدل ۲۱ ساله گفته که خیلی خوشحال است که این عنوان را به دست آورده و احساس خوبی در این باره دارد. لازم به ذکر است که او دختری به نام استورمی دارد. در ادامه میزان دارایی ها و شرکت های این مدل مشهور را ببینید.کایلی جنر مدل، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا، با ۲۱ سال سن، اکنون جوان‌ترین میلیاردر در این کره خاکی است.

این مجله روز سه‌ شنبه لیست سالانه ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد و اعلام کرد که جنر که برای اولین بار در لیست میلیاردرها قرار گرفته است نه تنها جوان‌ترین میلیاردر جهان بلکه «جوان‌ترین میلیاردر خودساخته تاریخ» است.

kylie jenner
جنر در این لیست ۲,۱۵۳ نفره در رده ۲,۰۵۷ قرار دارد. به گفته فوربز، منبع اصلی ثروت جنر شرکت لوازم آرایشی Kylie Cosmetics است که او آن را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرد. محصولات این شرکت در سراسر جهان محبوب است و فروش فوق‌العاده‌ای داشته است.

شرکت تاسیس شده توسط جنر که در حال حاضر ارزش خالص دارایی‌هایش به ۱ میلیارد دلار می‌رسد کار خود را با عرضه مداد لب و رژ لب آغاز کرد و بعدها محصولات دیگری مانند کانسیلر، سایه چشم و رژ گونه را نیز به تولیدات خود اضافه کرد.

kylie jenner

میزان دارایی های کایلی جنر مدل مشهور آمریکایی

او همچنین چندین محصول آرایشی را با همکاری خواهران مشهور خود کلوئی کارداشیان و کیم کارداشیان وست عرضه کرد که طبق انتظار با استقبال زیادی مواجه شد.

کیم به واسطه برنامه‌های تلویزیونی خود که بیش از یک دهه ادامه پیدا کرده است و همچنین شرکت لوازم آرایشی خود به نام KKW Beauty، درآمد قابل توجهی طی سال‌های گذشته داشته است و با دارایی‌ هایی به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار دومین فرد ثروتمند خانواده کارداشیان و جنر است.

kylie jenner

کایلی جنر و دخترش

به گزارش فوربز، Kylie Cosmetics در سال ۲۰۱۸، ۳۶۰ میلیون دلار از فروش محصولات آرایشی درآمد داشت. جنر مالک ۱۰۰ درصد سهام این شرکت است که حدود ۹۰۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

الکساندرا اندرسون و خواهرش کاترینا که یک شرکت هلدینگ نروژی دارند و همینطور ایوان اشپیگل، خالق اسنپ‌چت، نیز در لیست جوان‌ترین میلیاردرهای فوربز قرار دارند.

The post مدل مشهور، جوان‌ ترین میلیاردر خود ساخته جهان /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *