ماجراهای عجیب بیرانوند در هنگ کنگ

بیرانوند در حالی در مراسم بهترین‌های آسیا حاضر شد که انگیزه‌ای نداشت و کاملا بی‌حس بود. او حتی تصمیم گرفته بود در مراسم حاضر نباشد ولی به خاطر دعوت کنفدراسیون، تصمیم گرفت بی‌احترامی نکند و در سالن حاضر شود.

خبرآنلاین؛ وز یکشنبه یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع مراسم بهترین های آسیا اتفاقاتی اتفاقاتی رخ داد که باعث شد تا همه چیز به کام بیرانوند تلخ شود. انتشار یک توئیت از سوی ناظمی و اعلام این مسئله که بیرانوند جایزه نگرفته، با دلخوری شدید این بازیکن همراه شد. متعاقبا مهدی تاج هم به بیرانوند گفت نتوانسته این عنوان را مال خود کند تا علیرضا از نظر روحی کلا به هم بریزد. بیرانوند اینقدر ناراحت بود که بعد از این ماجراها گفت: «نباید به من می گفتند انتخاب نشده ای. اگر در تهران می گفتند، من اصلا نمی‌آمدم.» پنجشنبه پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود. بیرانوند یکشنبه می گفت: «بازی ذوب آهن به این مهمی. می دانستم نشده ام که برای این بازی می‌ماندم. از طرفی کاش حداقل نمی گفتند تا مراسم برای من کمی جذابیت داشت.»

یعنی بیرانوند در حالی در مراسم بهترین‌های آسیا حاضر شد که انگیزه‌ای نداشت و کاملا بی حس بود. او حتی تصمیم گرفته بود در مراسم حاضر نباشد ولی به خاطر دعوت کنفدراسیون، تصمیم گرفت بی احترامی نکند و در آنجا حاضر شود

The post ماجراهای عجیب بیرانوند در هنگ کنگ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *