لباس نامزد نخست وزیر جدید انگلیس خبرساز شد!/تصاویر

در فاصله کوتاهی پس از ظاهر شدن کری سایموندز هنگام سخنرانی بوریس جانسون، بیشتر سایزهای این پیراهن که در اندازه‌های مختلف در وبسایت گوست عرضه شده بود، به فروش رفت شد و اندکی پس از آن، همه موجودی آن فروخته شد.

فرارو: پیراهنی که کری سایموندز برای سخنرانی شریک زندگی خود، بوریس جانسون، پوشیده بود، ظرف چند ساعت به فروش رفت و نشان داد که او از ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک شخصیت تأثیرگذار در بازار مد، برخوردار است.

به گزارش فرارو، کری سایموندز در اولین حضورش به عنوان نامزد نخست وزیر جدید انگلیس، یک پیراهن صورتی با گل‌های قرمز بر تن داشت که توسط شرکت گوست طراحی شده است.

 کری سایموندز

این زن ۳۱ ساله پیراهن ۱۲۰ پوندی‌اش را با کفش‌های پاشنه‌بلند بندی روباز و رژ لب صورتی هماهنگ کرده بود.

در فاصله کوتاهی پس از ظاهر شدن او، بیشتر سایزهای این پیراهن که در اندازه‌های مختلف در وبسایت گوست عرضه شده بود، به فروش رفت و اندکی پس از آن، همه موجودی آن فروخته شد.

 کری سایموندز

طبق توضیحات سایت گوست، این پیراهن با یک بند دور گردن بلند همراه است، و دارای بند پشت، آستین گشاد و دوخت برجسته در بالاتنه است. بخش دامن آن اندکی کلوش است و یک زیپ مخفی دارد تا کاملا بر بدن بنشیند.

در رسانه‌های اجتماعی، مردم بلافاصله به تعریف و تمجید از سبک لباس و پیراهن این زن ۳۱ ساله پرداختند.

 کری سایموندز کری سایموندز

شخصی در توییتر نوشت: به هر کسی که به من بگوید کری سایموندز پیراهنش را از کجا خریده است، جایزه می‌دهم.

پیرس مورگان، مجری برنامه صبح بخیر انگلیس، نیز لباس سایموندز را تحسین کرد. او در تویتیی نوشت: به عنوان یک کارشناس در زمینه مد انگلیس، می‌گویم که عاشق لباس کری سایموندز شدم.

The post لباس نامزد نخست وزیر جدید انگلیس خبرساز شد!/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *