قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های پایتخت

گزارش رسمی دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از تحولات بازار مسکن طی یک ماه پایانی فصل بهار نشان می‌دهد: بیشترین حجم معاملات خرید و فروش صورت گرفته به منطقه ۵ تعلق داشته است. به‌طوری که ۵/۳۷ درصد از مجموع ۶ هزار و ۱۲۷ فقره معامله ثبت شده در بنگاه‌های املاک، در این منطقه منعقد شده‌اند.

دنیای اقتصاد :پس از منطقه پنج نیز، به ترتیب مناطق ۴ و ۲ دارای بیشترین حجم معامله بوده‌اند. در عین حال مناطق ۱۹، ۹ و ۲۲ نیز کمترین سطح معاملات خرید و فروش در یک ماه خرداد امسال را داشته‌اند. به گفته مشاوران املاک با آنکه حجم معاملات خرید و فروش انجام شده طی ماه پایانی فصل بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۵۰ درصد کاهش داشته است، اما بازهم اندک معاملات انجام شده به مناطق مصرفی تعلق داشته است.

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران به ۱۳ هزار و ۴۲۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به خرداد سال گذشته رشد ۸/۱۰۶ درصدی را نشان می‌دهد. مشاوران املاک مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند با وجود آنکه بخش زیادی از خریداران مصرفی مسکن به دلیل رشد قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید از بازار خارج شده‌اند، اما همچنان رشد قیمت‌های پیشنهادی ادامه دارد. آمارهای رسمی نیز نشان می‌دهد قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران طی یک ماه خرداد معادل ۶/۵ درصد نسبت به میانه بهار افزایش داشته است. در جدول نبض بازار امروز قیمت‌های پیشنهادی برای آپارتمان‌های مسکونی در مناطق مختلف شهر تهران ارائه شده است.

The post قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های پایتخت appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *