قیمت هر شب اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های تهران چقدر است؟

سفر به پایتخت در مقایسه با برخی کلانشهر‌های کشور کمتر جنبه سیاحتی و گردشگری دارد و بعد گردشگری آن بیشتر متوجه توریست‌های بین‌المللی است. از این حیث نوع تسهیلات و خدمات گردشگری نیز در تهران با چالش‌های مختلفی مواجه است.

اینکه در وهله اول این خدمات و امکانات باید در چه سطح و ابعادی باشد و در وهله بعدی این امکانات و تسهیلات می‌بایست چقدر هزینه بردار باشد. اینکه یک هتل مناسب برای گردشگران باید چه امکانات را ارایه دهد و این امکانات و تسهیلات باید با چه هزینه و اعتباری در اختیار میمانان قرار بگیرد. چراکه ارزانی و گرانی همواره قسمت مهمی‌ست و چه بسا همین امروز نیز بخش مهمی از آگهی‌های مسافرتی با احتساب به همین هزینه‌ها و گرانی و ارزانی خدمات به گردشگران معرفی می‌شود.

مهمترین مساله‌ای که درباره هتل‌های 5 ستاره تهران وجود دارد، تعداد آنهاست که از انگشتان یک دست هم تجاوز نمی‌کند. فقط7 هتل 5 ستاره در تهران وجود دارد که این تعداد برای شهری با جمعیت تقریبا 10 میلیونی به نظر نه چندان مطلوب به نظر می‌رسد، ولی با این وجود شناساندن همین هتل‌های 5 ستاره و آگاهی از امکانات و تسهیلات و هزینه خدمات آنها می‌تواند کمک شایانی به گردشگران تهران اعم از گردشگران داخلی و خارجی کند.
هتل پارسیان آزادی تهران
هتل پارسیان آزادی تهران یکی از همین هتل‌های 5 ستاره است. هتلی در بخش شمالی تهران و بزرگراه چمران و تقاطع اوین که می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت موقت در پایتخت باشد. 900 هزار تومان قیمت پایه و نازلترین هزینه برای اقامات در این هتل است. البته یکی از مزیت‌های مهم این هتل قرابت با اماکن سیاسی از جمله اجلاس سران است و در فصول برگزاری نشست‌های سیاسی، این هتل از جمله گزینه مطلوب مهمانان بین‌المللی و دیپلمات‌ها و سیاسیون است.
هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل اسپیناس پالاس تهران واقع در سعادت‌آباد به همراه هتل پارسیان آزادی تهران از جمله هتل‌های گران تهران هستند. قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیکی آن به برخی مراکز خرید و گردشگری در شمال و شمال غرب شهر، امتیاز ویژه‌ این هتل به حساب می‌آید.
هتل هما
هتل هما تهران سومین هتلی است که در این لیست قرار می‌گیرد. هتلی که هزینه اقامتی آن از پایه 780 هزار تومان شروع می‌شود. شما از این هتل به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مثل امامزاده صالح، شمس العماره و موزه‌های جواهرات ملی، فرش و کاخ‌های سعد آباد و نیاوران بروید و از آن‌ها بازدید کنید.
هتل اسپیناس خلیج فارس
هتل اسپیناس خلیج فارس چهارمین هتل گران پایتخت است. هزینه اقامت در این هتل از 712 هزار تومان شروع می‌شود. واقع شدن این هتل در بلوار کشاورز و مرکز شهر و نزدیکی آن با مراکز گردشگری و تفریحی از جمله تئاتر شهر و همین طور تالارهای موسیقی و البته خیابان ولیعصر از جمله امتیازات این هتل است.
هتل لاله
پنجمین گزینه پیشنهادی ما برای یک اقامات لوکس در پایتخت، هتل لاله تهران است. اگر برای شب اقامت این هتل را انتخاب کنید باید بدانید که هزینه اقامت شما از 680 هزار تومان آغاز می‌شود. هتلی در مجاورت پارک لاله تهران و در موقعیت جغرافیایی نزدیک به مرکز شهر. امتیاز متفاوت این هتل این است که اگر شما به جاذبه‌های فرهنگی علاقه دارید، موزه هنرهای معاصر تهران و موزه فرش در داخل پارک و در چند قدمی هتل لاله است.

The post قیمت هر شب اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های تهران چقدر است؟ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *