فعالان گردشگری ۱۲ کشور جهان از جاذبه های کرمان دیدن کردند

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: 32 نفر از فعالان گردشگری و مدیران تورهای گردشگری 12 کشور جهان طی سفری 2 روزه از جاذبه های این استان دیدن کردند.

ایرنا: مسعود دهقانی افزود: فعالان گردشگری از کشورهای برزیل، مکزیک، پرتغال، کاستاریکا، بلژیک، هلند، اسپانیا، اتریش، آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه در این گروه حضور داشتند.
نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: آشنایی با جاذبه های گردشگری ایران و برنامه ریزی برای حضور و بازدید گردشگران خارجی از جاذبه های کشور از مهمترین اهداف سفر این گروه گردشگری به ایران و کرمان است.
وی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر با فعالان گردشگری خارجی تاکید کرد: حضور این افراد در معرفی جاذبه های گردشگری کرمان به دنیا بسیار موثر است و باید سفرهای اینچنیی گسترش پیدا کند.
دهقانی تصریح کرد: فعالان و تور لیدرهای گردشگری از سفر به کرمان بسیار راضی بودند و اظهار داشتندکه کرمان را در فهرست مقاصد گردشگری خود قرار می دهند.
وی گفت: این گروه گردشگری که از روز یکشنبه هفته جاری وارد استان کرمان شده بودند ضمن بازدید از جاذبه های برخی مناطق استان ، با استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دیدار و امروز (سه شنبه) کرمان را ترک کردند.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی از مقاصد مهم گردشگری بشمار می رود.

The post فعالان گردشگری 12 کشور جهان از جاذبه های کرمان دیدن کردند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *