علت واقعی باخت تراکتور به پیکان/سیلی به شجاعی اشتباه بود اما از روی دشمنی نبود

یکی از هوادارن قدیی، متعصب و متین تراکتورسازی نامه ای برایمان فرستاده که به نوعی درد دل های اوست. حرفهایی که به نظر با منطق و حق بیان شده است.

به گزارش«توریسم آنلاین» این هوادار نوشته:«دربی بیست روز پیش تهران را به یاد بیاورید ، صحنه پنالتی استقلال ، دخالت رحمتی و باخت استقلال ، عقب افتادن از کورس قهرمانی و رقیبان …. همه گفتند خیانت مسلم رحمتی ، تماشاگران و لیدر ها به میدان ریختند؟. مدیران استقلال چکار کردند ؟رحمتی رو انداختن بیرون ؟ نه! فقط نیمکت نشینش کردند.

یک سوال ! فردا اگه آقای زنوزی نتونه اتهام فروزان رو ثابت کنه چی میشه؟ حاشیه بیشتر….. والله با نیمکت نشین کردن فروزان حتی عدم قرار دادنش در لیست ۱۸نفره هم میتونستیم این اتفاقات ناگوار رو مدیریت کنیم . مدیریت بحران نداریم نداریم نداریم اونهمه بازیکن اول فصل گرفتین چی شد خوشبختانه پول خودتونه و به خودتون مربوطه ما به عنوان هوادار اگه حرفی می زنیم و متهم میشیم به خیلی چیزهای دیگه… اگر هم حمایت می کنیم فقط حرص می خوریم و بس . راست گفته هر کی گفته این روز ها که تراکتورچی اولماخ اعصاب ایستیر . خستگی ، فقدان انگیزه ، اعصاب خراب ، اشتباهات فردی بالا همه اش در بازی اخیر در ساق بازیکنانمان کاملا مشهود بود . آیا علتش این نبود که نسبت به اتفاقات هفته گذشته با اعصابی ناراحت و بدون تمرکز وارد زمین شدند .

آیا این نبود که می ترسیدند با کوچکترین اشتباهات نوک پیکان حمله و تبانی گریبانشان را نگیرد .. پایان بازی و آن اتفاقات ناگوار. در خود بازی پرسپولیس و استقلال چند هوادار آن دو تیم می توانند وارد ورزشگاه شوند که به راحتی و برای پاک کردن صورت مساله می گوییم هوادار نما یا هواداران رقیب بر صورت کاپیتانمان سیلی زدند .

حتمان آنهایی هم که در پایان بازی می گفتند بازیکن بی غیرت نمی خواهیم آنها هم هواداران تیم های دیگر بودند . باید به آن جوان … به آن کارگر .. به آن شهرستانی که کیلومتر ها و کیلومتر ها برای دیدن بازی تیم محبوبش راه میپیماید و در سرما و گرما پشت تیم را خالی نمی کند حق داد .آن سیلی مطمئن باشید …. مطمئن باشید از روی کینه و عداوت شخصی نبود . فقط اعتراض بود که آن جوان آن لحظه فقط آن عمل به ذهنش خطور کرد و مرتکبش شد.

متاسفانه آقای مهندس زنوزی اغلب تصمیماتشون از روی هیجان و در لحظه است درست مثل سیلی آن جوان بر صورت کاپیتان که در لحظه اتفاق افتاد و حاصل اشتباهات و هیجانات جوانی بود و بس … سیلی بزرگتر و اول را مهندس عزیزمان حاج رضا زنوزی هم هفته گذشته با تصمیمات اشتباه و هیجانی و تصمیم همراه با عصبانیت بر صورت کل تیم زدند که حاصل آن بازی اخیر بازیکنان و اتفاقات ناگوار بعد از بازی بود. و در آخر اینکه اگه به گفته شما تراکتور به هوادارانش زنده است زمانی که ما در لیگ یک تراکتور را تشویق می کردیم و با هزار زحمت تیم به لیگ برتر آمد اغلب بازیکنان فعلی و مدیرانشان یا هنوز بچه بودند و یا به کار هایی غیر از فوتبال مشغول بودند اما ما هنوز همان هواداران دو آتیشه هستیم و باقی خواهیم ماند والسلام.»

The post علت واقعی باخت تراکتور به پیکان/سیلی به شجاعی اشتباه بود اما از روی دشمنی نبود appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *