شهباززاده، مرد همه کاره دربی اصفهان

سجاد شهباززاده یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم تحت امر امیر قلعه نویی است و نقش موثری در خط حمله سپاهان دارد. او روز گذشته مقابل ذوب آهن هم عملکرد خوبی داشت، هرچند که یک لحظه غفلتش باعث شد تا ذوب آهن گل تساوی را بزند.

شهباززاده دیروز وقتی روی پاس عالی مهرداد محمدی با رشید مظاهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت، با مکث به موقع و دید خوب ضربه اش را به سمت دروازه زد تا توپ از کنار پای دروازه بان ذوب آهن وارد دروازه شود. عملکرد خوب شهباززاده به این گل ختم نشد و او در نیمه دوم با حرکتی که انجام داد از مدافع ذوب آهن خطای پنالتی هم گرفت که البته کی روش استنلی این ضربه پنالتی را هدر داد.

شهباززاده با همه این ها روی گل ذوب آهن هم تاثیرگذار بود. او قبل از بازی به عنوان یارگیر مستقیم ارسلان مطهری روی ارسال ها تعیین شده بود که یک لحظه غفلتش باعث شد مهاجم ذوب آهن با ضربه سر دقیق دروازه سپاهان را باز کند و مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در صحنه گل ذوب آهن امیر قلعه نویی که یادش نبود یارگیری مطهری را به کدام بازیکن تیمش سپرده از نیمکت پرسید یارگیر ارسلان چه کسی بوده که متوجه شد شهباززاده را مسئول این کار کرده بود.

منبع

نوشته شهباززاده، مرد همه کاره دربی اصفهان اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *