سلبریتی مشهوری که در ۵۰ سالگی هنوز زیباست/تصاویر

گذر عمر بر چهره اش آشکار نیست، هلی بری ۵۲ ساله، یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های حال حاضر هالیوود به شمار می‌رود.

تابناک با تو: برخی از مردم از جمله Yann Moix معتقدند که زنان پس از سن ۵۰ سالگی، جذابیت و زیبایی خود را از دست می‌دهند، اما هلی بری با سرزندگی و جذابیتی که در سن ۵۲ سالگی دارد، دیدگاه آن‌ها را به چالش می‌کشد.

این بتزیگر که در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در فیلم مهمانی هیولا جایزه اسکار را نیز دریافت کرده‌است هنوز زیبا و جوان است. او زیبایی طبیعی خود را با ورزش مداوم و رژیم غذایی سالمش حفظ کرده است.

هلی بری

هلی بری روز پنجشنبه ۴ آوریل با حضور در یک مراسم سینمایی بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد. این ستاره هالیوودی، در مراسم CinemaCon ۲۰۱۹، در شهر لاس وگاس شرکت کرد. او در نمایش فیلم Long Shot هتل «سیزرز پالاس» شرکت کرد و با پنج سلبریتی دیگر از جمله «شارلیز ترون» روی فرش قرمز راه رفت. او لباس نقره‌ای رنگ پوشیده بود و استایلش کاملاً نشان می‌داد که هر روز وقتی را به ورزش کردن اختصاص می‌دهد.

هلی بری

مربی هلی بری خانم «نات باردونی» می‌گوید: هلی غذا‌های کنسروی و یخ زده یا موادی که در طول یک هفته فاسد می‌شوند مصرف نمی‌کند. سبزیجات تازه راز جوانی هلی بری هستند. او در روز سه وعده غذایی و دو میان وعده دارد. هلی بری تمارین ورزشی پا و شکم انجام میدهد و از وزنه استفاده می‌کند، اما نه آنقدر که عضلاتش به طرز قابل ملاحظه‌ای آشکار شوند. او تعادل را در ورزش کردن و وزنه زدن حفظ می‌کند.

The post سلبریتی مشهوری که در ۵۰ سالگی هنوز زیباست/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *