سلبریتی‌هایی که سر و سری با دونالد ترامپ دارند/تصاویر

بیراه نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم دونالد ترامپ یکی از پرحاشیه‌ترین ریاست‌جمهورهای اخیر آمریکاست، قسمتی از این حاشیه‌ها مربوط به دنیای سیاست است و همان‌گونه که شما بهتر است از ما می‌دانید ذات سیاست همیشه پر از حاشیه بوده و سیاستمداران برای اینکه خودشان را در نظر مردم بهتر جلوه‌ دهند به سلبریتی‌ها رو می‌آورند.

از طرف دیگر چهره‌های سرشناس نیز مانند بقیه مردم دوست دارند تا نقشی در مشخص کردن سرنوشت کشور خود داشته باشند و بسیاری از آنها آشکارا به شخصیت‌های محبوب سیاسی برای رسیدن به اهدافشان کمک می‌کنند.

دونالد ترامپ

کاملاً مشخص است دونالد ترامپ نیز از لطف و مساعدت سلبریتی‌ها بی‌بهره نبوده اما در بیشتر مواقع این همکاری‌ها پشت پرده صورت می‌گیرد، گاهی اوقات نیز طرفداری آشکار سلبریتی‌ها را از دونالد شاهد بوده و هستیم.به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم ببینیم دونالد ترامپ چه تعاملی با سلبریتی‌ها دارد و کدام یک از چهره‌‌های سرشناسی که می‌شناسیم دست در دست ترامپ دارند.

تام بردی

تام بردی

تام بردی یکی از شناخته‌شده‌ترین ورزشکاران آمریکایی است و ید طولایی در فوتبال آمریکایی دارد، این ورزشکار سرشناس و موفق تاکنون ۵ قهرمانی را به کارنامه خود اضافه کرده و از این لحاظ در تاریخ لیگ فوتبال آمریکایی به‌عنوان پرافتخارترین بازیکن شناخته می‌شود.

در سپتامبر سال ۲۰۱۵ کلاه تبلیغاتی که هواداران دونالد ترامپ روی سرشان می‌گذاشتند بارها در کمد ورزشی تام بردی دیده شد، زمانی هم که خبرنگاران نظر وی را در خصوص موفقیت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا پرسیدند، وی بدون هیچ مکثی پاسخ داد که امیدوار است ترامپ برنده انتخابات باشد، او در ادامه گفت ترامپ به وضعیت کاخ سفید سر و سامان خواهد داد.

مدتی بعد نیز تام بردی در مصاحبه‌ای دیگر گفت که از سال ۲۰۰۲ تاکنون با دونالد ترامپ رفاقت داشته و از اینکه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شده بسیار راضی و خوشنود است. وی متذکر شد که ترامپ رضایت بسیاری از آمریکایی‌ها را بدست خواهد آورد و هر زمان که فرصتی پیش آید با ترامپ گلف بازی می‌کند.

تام بردی آشکارا از حمایت ترامپ از تیم نیوانگلند پتریوتس، حمایت می‌کند و در ۱۵ سال گذشته پس از موفقیت در هر بازی، شخصاً به من زنگ می‌زند و این موفقیت را تبریک می‌گوید. در این زمینه می‌‌توان به فینال تاریخ سال ۲۰۱۷ فوتبال آمریکایی اشاره کرد که در ابتداتیم نیوانگلند در برابر آتلانتا فالکونز، بازی نه‌چندان خوبی را ارائه می‌کند، بازی ناموفق این تیم تا نیمه سوم ادامه پیدا می‌کند و هواداران نیوانگلند به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک می‌کنند اما به‌ناگاه بازی توفانی نیوانگلند شروع می‌شود و در نهایت در زمان اضافه تیم آتلانتا فالکونز را مغلوب خود می‌کند. تام بردی نقش مهمی در این برد داشت و بلافاصله پس از پایان بازی دونالد ترامپ در حساب توییتر خود به تام بردی تبریک می‌گوید.

اپرا وینفری

اپرا وینفری

اپرا وینفری یکی از موفق‌ترین چهره‌های آمریکایی آفریقایی تباری است که می‌شناسیم، پول این سلبریتی‌ سرشناس از پارو بالا می‌رود و موفقیتی نیست که به آن دست پیدا نکرده باشد. اپرا در فهرست قدرتمندترین افراد جهان توانسته در رتبه ۴۵ قرار بگیرد و نفوذ او در میان افکار آمریکایی‌ها به اندازه‌ای است که بسیاری بر این باور هستند به راحتی می‌تواند روزی رئیس‌جمهور آمریکا شود.

دونالد ترامپ نیز که به خوبی از قدرت و نفوذ اپرا وینفری باخبر بود در سال ۲۰۱۵، درست یک سال قبل از برنده‌شدن در انتخابات در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ای‌.‌بی‌.سی نیوز گفت اگر اپرا را به‌عنوان معاون خودش انتخاب کند، به راحتی در انتخابات برنده خواهد شد. ترامپ در ادامه گفت که اپرا وینفری یکی از دوستان نزدیک اوست و از صمیم قلب اپرا را دوست دارد، وی به‌شوخی گفت ای کاش در یکی از برنامه‌های اپرا شرکت می‌کرد.

ترامپ در شبکه‌های اجتماعی نیز همیشه روی خوش به اپرا نشان داده و از هر فرصتی برای تعریف و تمجید این سلبریتی استفاده می‌کند. سال‌ها پیش در سال ۱۹۸۸ اپرا و ترامپ در برنامه‌ای زنده در خصوص عزم ترامپ برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفتگو کردند. در همان برنامه اپرا از ترامپ پرسید که آیا در آینده تصمیمی برای نامزدی در انتخابات دارد؟ ترامپ نیز در پاسخ گفت اگر من شرکت کنم و برنده شوم، بدون شک آمریکا دیگر چیزی که قبلاً بوده است نخواهد بود.

چلسی کلینتون

چلسی کلینتون

زمانی که بیل کلینتون راهی در مقام ریاست‌جمهوری راهی کاخ‌سفید شد، چلسی کلینتون ۱۲ سال بیش نداشت اما شهرت و موفقیت پدر باعث شد تا نام چلسی کلینتون از همان‌‌زمان بر سر زبان‌ها بیافتد. جالب اینجاست که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور فعلی آمریکا تنها یک سال از چلسی کلینتون کوچکتر است و از قرار معلوم این دو دختر رفاقت دیرینه‌ای با هم دارند.

در همین رابطه چلسی در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه‌ای گفت دوست پایداری با ایوانکا دارد و همیشه قدردان رفاقت اینوانکا است. وی در ادامه توضیح داد که بیل و هیلاری کلینتون به او یاد داده‌اند که ارزش رفاقت بیشتر از سیاست است و سعی می‌کند به‌رغم اختلاف‌های سیاسی، همیشه ایوانکا را دوست داشته باشد.

البته حرف زدن راحت است و مدتی بعد معلوم شد که چلسی دل خوشی از ایوانکا ندارد، در همین راستا دو ماه پس از انتخابات سال ۲۰۱۶، چلسی در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که مدت‌های زیادی است با ایوانکا صحبت نکرده و خاطرنشان ساخت کاملاً طبیعی است که ایوانکا سیاست‌های پدرش را دنبال می‌کند که چلسی با این سیاست‌ها کاملاً مخالف است.

به این ترتیب می‌توان گفت چلسی کلینتون سعی دارد تا جانب احتیاط را نگه‌ دارد و از یک طرف نشان دهد که رابطه خوبی با ایوانکا ترامپ دارد، از طرف دیگر نیز کاملاً مشخص است که این دو طرزفکرهای سیاسی کاملاً متفاوتی دارند و آب‌شان در یک جوی جمع نمی‌شود.

آنا وینتور

آنا وینتور

اگر اهل مد و لباس باشید بدون شک مجله معروف وُوگ (Vogue) را می‌شناسید، آنا سال‌های سال است که سمت سردبیری مجله ووگ را در اختیار دارد و در سال ۲۰۰۵، زمانی که ملانی و دونالد ترامپ ازدواج‌شان را جشن گرفتند، یکی از ده‌ها سلبریتی بود که در این مراسم شرکت کرد و به زوج تبریک گفت.

گفته می‌شود آنا وینتور رابطه بسیار نزدیکی با اعضای خانواده ترامپ دارد و حتی در گذشته برای ایوانکا ترامپ پیشنهاد کار نیز داشته است. ایوانکا ترامپ در کتاب زنانی که کار می‌کنند (Women who work)، نوشت یک روز صبح آنا وینتور به من زنگ زد و از آنجایی که می‌دانست من به زودی فارغ‌التحصیل می‌شوم و علاقه زیادی هم به صنعت مد و لباس دارم، به من در مجله ووگ پیشنهاد کار داد.

آنا وینتور همیشه فاصله‌اش را با خانواده ترامپ حفظ کرده است و بر خلاف اینکه برای کمپین‌های تبلیغاتی باراک اوباما و هیلاری کلینتون پول‌ خوبی جمع کرده بود، در زمان کمپین دونالد ترامپ سکوت کرد و پس از برنده‌شدن ترامپ در انتخابات نیز رابطه نزدیکی با رئیس‌جمهور آمریکا ندارد.

مگان مارکل

مگان مارکل

مگان، دوشس ساسکس است و به‌عنوان عروس خاندان سلطنتی بریتانیا برای خودش برو و بیایی دارد، اما از قرار معلوم در گذشته از هواداران سرسخت ایوانکا ترامپ بود و در سال ۲۰۱۴ در بلاگ شخصی خودش حسابی ایوانکا را مورد عنایت قرار داد و از زیبایی رخسار دختر ترامپ تعریف کرد. وی در این بلاگ از هوش و ذکاوت بالای ایوانکا ترامپ گفت و وی را دختری دانست که پا جای پدر خواهد گذاشت و وارث برحق دونالد ترامپ است.

مطلبی که مگان مارکل در بلاگ خودش نوشته بود در فضای اینترنت دست به دست چرخید تا اینکه دست‌آخر به ایوانکا رسید و این دو با هم ایمیل‌های زیادی را رد و بدل کردند. مگان مارکل در جایی گفت اگر فرصتی برای ملاقات با ایوانکا ترامپ داشته باشد بدون شک هرچیزی که او بگوید را انجام خواهد داد چرا که ایوانکا بهتر از هر دختر دیگری فرمول موفقیت و پیشرفت را بلد است.

البته طبق معمول تعارف‌هایی که این دو به یکدیگر داشتند، واقعیت ندارد چرا که مدتی بعد مگان مارکل در سال ۲۰۱۶ در برنامه «شو شبانه با لری ویلمور»، ظاهر شد و دونالد ترامپ را مردی تفرقه‌انداز و تنفرآمیز خطاب کرد.

هیو جکمن

هیو جکمن

هیو جکمن بازیگر پرتلاش استرالیایی است که هنرنمایی او در نقش ولورین را خوب یادمان هست، ولورین دنیای سینما رابطه بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با ایوانکا ترامپ دارد، این رابطه به‌اندازه‌ای که تاکنون چندین بار هیو جکمن، ایوانکا ترامپ و همسرش را به خانه خودش دعوت کرده و حتی در مراسم تولد ۵۰ سالگی هیو جکمن نیز شاهد حضور ایوانکا ترامپ بودیم.

جکمن در سال ۲۰۱۸ مصاحبه‌ای با خبرنگار مجله ورایتی داشت و در این مصاحبه متذکر شد که ایوانکا ترامپ را چیزی حدود ۱۵ سال است که می‌شناسد و زمانی که در کنار هم هستند به‌هیچ وجه صحبتی از سیاست به میان نمی‌آورند. جکمن در برنامه «شو هوارد استرن» نیز گفت ایوانکا ترامپ و همسرش دوستان بسیار خوبی برای او هستند و حتی رسیدن دونالد ترامپ به مقام ریاست‌جمهوری نتوانسته‌ است خدشه‌ای در رفاقت آنها ایجاد کند.

البته ظاهراً اصرار هیو جکمن به رفاقت و دوستان با خاندان ترامپ برای او گران تمام شده و علاقه‌مندان تمایل زیادی به تماشای فیلم‌های اخیر او ندارند، نمونه بارز این قضیه را می‌توان در فیلم The Front Runner مثال زد که فروش خوبی را در گیشه تجربه نکرد.

امی رسوم

امی رسوم

چیزی حدود ۹ سال است که چشم‌مان به جمال زیبای امی رسوم در سریال بی‌شرم روشن شده است، جالب است بدانید امی رسوم یکی از ۵۰۰ نفر مهمانی بود که در سال ۲۰۰۹ افتخار حضور در مراسم عروسی ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر را داشت.

از آن زمان به بعد نیز امی رسوم و ایوانکا از هر فرصتی برای حال و احوال پرسی و تبریک گفتن به هم در شبکه‌های اجتماعی بهره گرفتند. برای نمونه می‌توان به توییت ایوانکا در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد که دریافت جایزه برای سریال بی‌شرم را به امی رسوم تبریک گفت.

در سال ۲۰۱۳ نیز امی رسوم فرصتی پیدا کرد تا با ایوانکا ترامپ مصاحبه کند و در این مصاحبه نیز ایوانکا از تعریف و تمجید امی رسوم دست بر نداشت. این تعارف‌ها ادامه پیدا کرد تا زمانی که دونالد ترامپ به مقام ریاست‌جمهوری رسید. پس از آن اوضاع رفاقت امی رسوم و ایوانکا ترامپ تغییر کرد و دقیقاً یک روز بعد از اینکه خبر برنده‌شدن دونالد ترامپ در رسانه‌ها پیچید، امی رسوم در توییتر خود از اینکه باید چهار سال ریاست‌جمهوری ترامپ را تحمل کند، گله کرد.

مدتی بعد نیز زمانی که دونالد ترامپ سیاست‌های سختگیرانه‌ای را برای مهاجرین اعمال کرد، امی رسوم از این رفتار خشمگین شد و در توییتر خود مستقیماً ایوانکا ترامپ را خطاب قرار داد و به گفت که اکنون زمان آن فرا رسیده سریعاً در مقابل این تصمیم کاری انجام دهد.

راسل سیمونز

راسل سیمونز

راسل یکی از کارآفرینان موفق آمریکایی است و به گفته خودش سال‌های سال است که با دونالد ترامپ رفاقت دارد، وی در سال ۲۰۱۷ طی مصاحبه‌ای با نیویورک دیلی نیزو گفت برای مدت‌ها، آخر هفته‌ها را به یکی از خانه‌های دونالد ترامپ در فلوریدا می‌رفته و حسابی با هم خوش می‌گذراندند. اما راسل سیمونز دل خوشی از ریاست‌جمهوری ترامپ ندارد و مدعی است از زمانی که ترامپ به مقام ریاست‌جمهوری رسیده دیگر هرگز با هم ملاقات نکرده‌اند.

راسل سیمونز در جایی گفته، حاضر است کیم کارداشیان رئیس‌جمهور آمریکا شود اما فردی مانند دونالد ترامپ رئیس‌جمهور نباشد. وی در سال ۲۰۱۵ نامه‌ای سرگشاده در روزنامه گلوبال گریند (Global Grind)، منتشر کرد و نوشت بیشتر از ۳۰ سال با ترامپ رفاقت داشته اما نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نقطه پایان این رفاقت بود و از ترامپ خواست از نفرت‌پراکنی دست‌بردارد.

این کارآفرین موفق در همین نامه تأکید کرد که ترامپ در گذشته به‌لحاظ تجاری فرد موفقی بوده است اما اکنون مایه خجالت است و امیدوار است ترامپ رفتارش را تغییر دهد و همان کارآفرینی باشد که ۳۰ سال پیش راسل سیمونز او را می‌شناخت.

مایک تایسون

مایک تایسون

ریشه رفاقت دونالد ترامپ و مایک تایسون به چیزی حدود ۳۰ سال قبل باز می‌گردد، در سال ۱۹۹۲ نیز مایک تایسون به تجاوز متهم شد و در آن زمان، دونالد ترامپ فردی بود که از او حمایت کرد. در همان سال دونالد ترامپ در برنامه ان‌.‌بی‌.‌سی نایت نیوز حاضر شد و گفت که برای مایک تایسون پاپوش درست کرده‌‌اند و تاجایی که می‌توانست از او حمایت کرد.

دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۲ در برنامه هوارد استرن نیز حاضر شد و اتهام‌های وارد شده به مایک تایسون را مسخره‌آمیز دانست، وی مدعی شد سال‌هاست که تایسون را می‌شناسد و تاکنون ندیده است که تایسون دست از پا خطا کند.

البته این حمایت‌ها نتیجه داد و در سال ۲۰۱۶ از مایک تایسون پرسیده شد که آیا دونالد ترامپ می‌تواند روی رأی او حساب باز کند، تایسون نیز بدون معطلی پاسخ داد، بله البته که می‌تواند.

کارلی کلاس

کارلی کلاس

کارلی کلاس زیبارو با اندام خوش‌تراشی که دارد سال‌هاست روی صحنه‌های مدلینگ می‌درخشد و مجله معروف ووگ، او را به‌عنوان یکی از ۳۰ مدل برتر سال ۲۰۰۰ معرفی کرد. کارلی کلاس که این روزها دستی در کارآفرینی نیز دارد، در کنار رفاقت صمیمی با ایوانکا ترامپ، با یکدیگر فامیل نیز هستند. کارلی کلاس با جاشوآ کوشنر ازدواج کرده و ایوانا ترامپ همسر جرد کوشنر است. به‌عبارت دیگر کارلی کلاس و ایوانکا با همدیگر به‌ قول ما ایرانی‌ها جاری هستند.

در نتیجه کاملاً مشخص است که این دو چهره‌سرشناس برای حفظ ظاهر هم که شده رابطه خوبی را با هم حفظ کند. در سال ۲۰۱۶ ایوانکا و کارلی دست در دست یکدیگر در مسابقات تنیس آمریکا حضور پیدا کردند. مدتی بعد نیز سوار بر کشتی ۲۰۰ میلیون دلاری در کرواسی دیده شدند.

جالب اینجاست که کارلی کلاس و همسرش جاشوآ، به لحاظ گرایش سیاسی، لیبرال هستند و با این حساب بعید به نظر می‌رسد با ایوانکا ترامپ که دختر یک جمهوری‌خواه است در خصوص سیاست صحبت کنند. جاشوآ نیز در سال ۲۰۱۷ طی مصاحبه‌ای با مجله فوربز مدعی شد به‌‌رغم اینکه با زن برادر خود به لحاظ سیاسی اختلاف نظر دارند‌ اما همیشه سعی می‌کند در این زمینه پذیرای عقاید طرف مقابل باشد.

لری کینگ

لری کینگ

لری کینگ، یکی از پرسابقه‌ترین مجری‌های شبکه تلویزیونی سی.‌ان‌.‌ان است و به‌رغم ۸۵ سال سن، همچنان در این شبکه حضور دارد، لری کینگ بیشتر از ۴۰ هزار گفتگوی تلویزیونی و رادیویی انجام داده و از این لحاظ بعید به‌نظر می‌رسد سلبریتی‌ باشد که با لری کینگ مصاحبه نکرده باشد.

رفاقت لری کینگ و دونالد ترامپ ریشه در دهه ۸۰ میلادی دارد اما به لحاظ سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، لری کینگ پشت ترامپ را خالی کرد و آشکارا از رأی خود به نفع هیلاری کلینتون خبر داد. لری کینگ قبل از اینکه رأی خود را به صندوق بیاندازد خطاب به ترامپ گفت من تو را دوست دارم، اما بسیاری از گفته‌های تو برای ریاست‌جمهوری از جانب من قابل قبول نیست.

کاملاً مشخص است که دونالد ترامپ نیز پس از برگزیده‌شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا دست از سر لری کینگ برداشت و در سال ۲۰۱۷، لری کینگ مدعی شد پس از انتخابات دیگر ترامپ را ندیده است. لری کینگ در ادامه صحبت‌های خود گفت رئیس‌جمهور بودن ترامپ را مسخره‌آمیز خطاب کرد و در جای دیگری گفت ترامپ را مدت‌هاست که می‌شناسد، اما ترامپ رئیس‌جمهور با ترامپی که قبلاً می‌شناخت فر‌ق‌های زیادی پیدا کرده است.

ریجیس فیلبین

ریجیس فیلبین

فیلبین از سال ۱۹۶۱ با برگزاری میزگردهای تلویزونی روزگار می‌گذراند و انصافاً هم باید گفت چهره بسیار شناخته‌ شده‌ای در تلویزیون آمریکا است، ریجیس و دونالد در سال ۱۹۸۳ برای اولین بار با هم ملاقات کردند و از همان زمان به‌ بعد با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند.

در سال ۲۰۱۶ نیز زمانی که تب انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بالا گرفته بود ریجیس فیلبین در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌.‌تی‌وی کانادا ای‌.ام گفت ترامپ مرد بسیار فوق‌العاده‌ای است، البته در همین گفتگو فیلبین اشاره کرد که گاهی اوقات ترامپ گاهی اواقت در گفتار و رفتار،‌زیاده‌روی میکند و بهتر است میانه‌رو تر رفتار کند.

وقتی هم که از فیلبین سؤال شد آیا فکر می‌کند ترامپ عملکرد خوبی در کاخ سفید خواهد داشت، فیلبین پاسخ داد بدون شک ترامپ با شرایط بسیار دشواری در کاخ سفید روبرو خواهد شد و امیدوارست ترامپ به‌خوبی از عهده مدیریت کشور براید.

در سال ۲۰۱۷ نیز زمانی که خبرنگاران با ریجیس فیلبین مصاحبه کردند، وی همچنان از ترامپ دفاع میکرد و مدعی بود به نظر او دونالد ترامپ تا اینجا عملکرد خوبی داشته است و کارهایی را انجام داده که هیچ‌ رئیس‌جمهوری پیش از او نتوانسته انجام دهد، در نتیجه بهتر است زمان بیشتری به او بدهیم.

The post سلبریتی‌هایی که سر و سری با دونالد ترامپ دارند/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *