سرمربی اینتر در یک‌قدمی جانشینی فرهاد مجیدی

آندره‌آ استراماچونی یکی از گزینه‌های جدی استقلال برای همکاری است. شاید او جانشین فرهاد مجیدی باشد.

خبرآنلاین: استقلالی‌ها به دنبال یک سرمربی جدید هستند. حالا رسانه «توتو مرکاتو وب ایتالیا» ادعا کرده است که استقلال وضعیت آندره آ استراماچونی، سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی که سابقه هدایت اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس یونان و اسپارتاپراگ چک را در کارنامه دارد را بررسی می‌کند. آبی‌های تهران به استراماچونی، قراردادی سه ساله را پیشنهاد خواهند داد و به زودی مدیران آبی‌ها با نماینده استراماچونی ملاقات خواهند کرد تا این سرمربی را برای آوردن به ایران متقاعد کنند.

استراماچونی در چهار تیمی که سرمربی بوده اگرچه باشگاه‌های بزرگی محسوب می‌شوند اما اصلا نتایج خوبی نگرفته است. او در تیم‌های پایه رم و اینتر خوب کار کرد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۲ سرمربی بزرگسالان اینتر شد اما در اولین گام به عنوان سرمربی این تیم بزرگ به رتبه نهم رسید و در نهایت اخراج شد. پس از آن بود که به همراه اودینزه به رتبه نازل شانزدهم رسید و درحالی که هنوز قرارداد داشت از این تیم کنار گذاشته شد. در پاناتینایکوس یونان، پس از چند شکست مقابل المپیاکوس، زانتی و آژاکس با حذف از گروه در لیگ اروپا آن هم فقط با یک امتیاز مدیران تیم یونانی را مجبور کرد حکم اخراج او را برای سومین بار امضا کنند. او در انتها به اسپارتاپراگ رسید و درحالی که قرارداد دوساله امضا کرده بود، پس از کسب نتایج ضعیف و حذف از جام حذفی جمهوری چک از این تیم هم اخراج شد!

اگر فشار استقلالی‌ها به فرهاد مجیدی بیشتر شود، او در نهایت تصمیم می‌گیرد صندلی اصلی نیمکت استقلال را رها کند. آن‌ها نمی‌توانند با امیر قلعه‌نویی هم کار کنند و گزینه خارجی تنها راه باشگاه خواهد بود. از آخرین صحبت‌های فرهاد مجیدی هم به شکل واضحی مشخص بود که او دیگر پافشاری زیادی برای هدایت استقلال ندارد و حضور هر سرمربی دیگری می‌تواند او را به عنوان مربی در اختیار باشگاه نگه دارد.

The post سرمربی اینتر در یک‌قدمی جانشینی فرهاد مجیدی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *