ستاره تراکتورسازی و یک خارجی در لیست خرید برانکو برای پرسپولیس!

برانکو در دفاع نام سینا مریدی بازیکن فولاد را در لیست خرید خود قرار داده است برانکو همچنین خواهان نادری مدافع چپ فصل قبل تراکتورسازی است.

نود:برانکو امروز با عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار کرد و لیست خرید خود را به او ارائه کرد. برانکو در دفاع نام سینا مریدی بازیکن فولاد را در لیست خرید خود قرار داده است که سابقه بازی در دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی را داشته است. این بازیکن همان بازیکن جنوبی است که هفته گذشته خبر از جذب او دادیم و مدتهاست که مدنظر برانکو قرار گرفته و باید دید آیا موفق به اخذ رضایت‌نامه از فولاد می شود یا خیر.

برانکو همچنین خواهان نادری مدافع چپ فصل قبل تراکتورسازی است. نادری که قرضی به نساجی رفته بود فصل قبل به تراکتور بازگشت و گل محمدی او را به عنوان یکی از پدیده های لیگ معرفی کرد تا جایی که این بازیکن جوان امسال به تیم کورتریک بلژیک رفت اما به دلیل بروز مشکل قراردادی نتوانسته به میدان برود. احتمال اینکه او با اخذ رضایت‌نامه به پرسپولیس منتقل شود زیاد است. همچنین همان طور که پیش از این گفتیم برانکو یک مهاجم کروات و یک مهاجم مجارستانی را پسندیده و احتمال جذب آنها وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان نام انصاری که تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند را از لیست خارج می‌کند تا بتواند علاوه بر ترابی، شیری، شریفی و رفیعی اقدام به جذب سه بازیکن جدید در دفاع چپ، مهاجم و دفاع وسط کند. برانکو در حالی مریدی و نادری را در لیست خرید قرار داده که جوان‌های دیگری را هم برای دفاع چپ و وسط مدنظر دارد تا در صورت جذب نشدن نادری و مریدی خواهان جذب آنها شود.

علاوه بر انصاری که احتمال خروج نامش از فهرست وجود دارد احتمال جدایی علوان زاده و قرار گرفتن نام او در فهرست مازاد را هم باید زیاد دانست. با خروج نام علوان‌زاده از لیست سه بازیکن زیر ۲۵ سال، علیپور وارد لیست زیر ۲۵ ساله‌ها شده و لیست بزرگسال یک جای خالی دیگر هم خواهد داشت.

پرسپولیس باوجود جذب ترابی، رفیعی، شیری و شریفی یک جای خالی در فهرست بزرگسالان دارد و این جای خالی با خروج نام انصاری و انتقال علیپور به فهرست زیر ۲۵ ساله‌ها به سه جای خالی می‌رسد. برانکو اما اغلب نفراتی که می خواهد زیر بیست و سه سال هستند که شش جای خالی دارد و خروج نام انصاری از لیست به این دلیل خواهد بود که بتواند بیش از شش بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند. برانکو گویا نفرات مازاد دیگری هم دارد که با توجه به جذب بازیکن درباره شان تصمیم گیرد.

The post ستاره تراکتورسازی و یک خارجی در لیست خرید برانکو برای پرسپولیس! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *