رگبار باران همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/آسمان تهران در برخی ساعات بارانی است

امروز در برخی استان ها رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز در برخی نقاط استان‌های سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان، دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده بارش در استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در تهران، البرز، قزوین، سمنان و برخی نقاط استان‌های مرکزی، قم، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان رخ خواهد داد. روز پنج شنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی نقاط شمال غرب و غرب پیش بینی می‌شود.

روز‌های جمعه و شنبه بارش در بخش‌هایی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس، جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز ادامه خواهد داشت. شدت بارش روز سه شنبه در شرق استان تهران، نیمه غربی سمنان، چهارشنبه در شرق استان تهران، غرب و شمال سمنان، شمال خراسان‌های شمالی و رضوی، شمال فارس، جنوب اصفهان، نیمه شرقی استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، پنج شنبه در فارس، شمال کهگیلویه و بویر احمد، جنوب فارس و شمال خراسان رضوی، جمعه در جنوب و غرب اصفهان، مرکز و غرب کرمان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

روز سه شنبه به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و با توجه به افزایش سرعت باد بر روی کشور عراق در روزسه شنبه وقوع پدیده گرد و خاک برای بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور دور از انتظار نیست.

The post رگبار باران همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/آسمان تهران در برخی ساعات بارانی است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *