راهنمای انتخاب بهترین تور مسافرتی برای نوروز ۹۸

یکی از کارهایی که در بهمن و اسفند هر سال باید انجام شود برنامه‌ریزی سفر نوروزی است حالا میان همه درگیری‌های پایان سال این تصمیم‌گیری در مورد شروع سال هم کمی پیچیده می‌شود آژانس آویسا تور‌های منظم و خوبی را برای نوروز امسال برنامه ریزی کرده است.

نوروز بر فراز برج‌های پتروناس با تور مالزی
تور مالزی نوروز 98 بسیار منظم برنامه‌ریزی شده بسیاری از تور‌ها به صورت ترکیبی هستند و در میانه سفر از کوالالامپور می‌توانید به لنکاوی، پنانگ و یا سنگاپور نیز سفر کنید و تجربه اقامت در این شهر ‌های زیبا را نیز داشته باشید.
تور های آویسا با ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری هستند و گردشگران به راحتی با پرواز‌های ماهان به فرودگاه رسیده و از آنجا به هتل می‌روند.
در ایام نوروز تمام هتل ها با صبحانه هستند، در کوالالامپور اگر هتل سه ستاره رزرو کردید در لنکاوی و پنانگ زیبا حتما هتل‌های چهار و پنج ستاره را بررسی کنید و اقامتی لذت بخش در این کشور زیبا تجربه کنید.
در بهار حتما به بازدید از باغ گل ارکیده بروید و از دیدن گل‌ها مدهوش زیبایی شوید اما اگر از دوست داران حیوانات هستید و یا دوست دارید که بچه‌هاحیوانات با مزه را از نزدیک ببینند حتما به باغ وحش نگارا بروید اینجا دنیایی دیگر است دیدنش را از دست ندهید. برای تجربه نوروز در مالزی با آژانس آویسا تماس بگیرید.

تعطیلات نوروزی در هتل‌های ساحلی با تور تایلند

تور تایلند نوروز 98 یکی از پر‌طرفدارترین تور‌های عید است بسیاری از ایرانیان برای گذراندن نوروی شاد به سواحل زیبای پاتایا و پوکت سفر می‌کنند.

تورها معمولا از حدود یک هفته هستند و سه مقصد اصلی گردشگری بانکوک، پاتایا و پوکت را به شما پیشنهاد می‌دهند که می‌توانید هر کدام این مقصد‌ها را در غالب تور ترکیبی هم ببینید.
در پاتایا و پوکت هتل‌های زیبای پنج ستاره را ببینید و اقامتی راحت در آنها را تصور کنید بیشتر این هتل‌ها دارای سالن‌های مساژ هستند و با ستخر های زیبا خستگی را از تنتان بیرون می‌کنند.
هر روز با نوش جان کردن صبحانه‌های هتل روزتان را آغاز کنید و برای گشت زنی و دیدن بخش‌های تازه‌ای از تایلند با انرژی راهی شوید.
تور‌های تایلند در آژانس آویسا دارای گشت شهری هستند و دیدنی‌های جذاب شهر را در بانکوک و دیگر شهر‌ها بازدید می‌کنید یادتان بماند برای خرید حتما به مراکز خرید بانکوک بروید و در جزیره‌ها روزهایی برای خوش گذرانی را خالی کنید.
با کارشناسان آژانس تماس بگیرید نوروز امسال را برای کشف تایلند سفر کنید.

اقامتی دلچسب با تور استانبول

تور استانبول نوروز 98 سفری زیبا ومناسب برای عید است قدم زدن در کنار بسفور و کافه‌نشینی‌های عصرگاهی گالاتا و یا خوردن شامی عاشقانه در کشتی‌های بسفور همه اینها سفری خاطره انیز را برای نوروز شما می سازد.
استانبول هتل‌های زیبایی دارد از هتل‌های سه ستاره و بوتیک هتل‌های زیبا گرفته تا پنج ستاره‌های زنجیره‌ای با نمای بسفور را می‌توانید رزرو کنید. آژانس آویسا تمام هتل‌های خوب استانبول را بر روی وب‌سایت خود برای شما لیست کرده است تا به راحتی از میانشان انتخاب کنید.


با توجه به زمانی که برای سفر دارید و قطعا بودجه سفر تعداد شب سفر و نوع تور خود را نتخاب کنید البته در هزینه اعلام شده برای گردشگران هزینه‌های ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت به فرودگاه اتاتورک و همینطور صبحانه هر روز در هتل نیز دیده شده است.
به گلخانه پارک بروید و از ایاصوفه زیبا دیدن کنید برای خرید و تماشا به سمت بازار قدیمی و سنتی استانبول بروید و اگر در ظهر آنجا بودید حتما کباب ترکی را در رستورانهای سنی اطراف بازار امتحان کنید. برای رزرو سفر با کارشناسان مسافرتی آژانس تماس بگیرید.

عید نوروز در کنار مردم گرجی با تور گرجستان

تور گرجستان نوروز 98 انتخاب خوبی در میان سفر‌های راحت و ارزان است هم کشوری زیباست و هم نیاز به ویزا ندارد در نتیجه روزهای فرح بخشی در انتظار شماست.
این شهر در نزدیکی ایران بهشت عاشقان غذاست بخصوص غذاهای خوش‌طعم گوشتی را با دستور‌پخت‌های عالی برای گردشگران آماده می‌کنند. به قدری از غذاهای گرجی خوشتان میآید که قطعا دوباره این سفر را انتخاب می‌کنید.


تفلیس در این سال‌ها پیشرفت‌های خوبی هم داشته است البته اگر از هتل‌های سه ستاره چشم پوشی کنیم خیلی بهتر است چون معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های شهر همان چهار و پنج ستاره‌های معروف هستند که در وب سایت آژانس آویسا پیشنهاد شده است.
گردشگران در تمام هتل‌ها هر روز با صبحانه‌های مفصل گرجی پذیرایی می‌شوند و می توانند یک گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان همراه تور باشند.
تور تفلیس به همه خوش می‌گذرد خیلی راحت با پروازهای قشم ایر و ایران ایر به فرودگاه بین‌المللی تفلیس می‌رسید و نوروزی به یاد ماندنی را در این شهر زیبا سپری می‌کنید.

جشن بهار در بهترین هتل‌های تور آنتالیا

سفر به آنتالیا به همراه دوستان و خانواده پشنهاد مناسبی برای سفر نوروز است هتل‌های مجهز و پیشرفته این شهر تمام امکاناتی که برای اقامت یک هفته شما و خانواده‌تان نیاز باشد را در اختیارتان می‌گذارند.
هتل‌های آنتالیا با استخر‌های چهار فصل و خدمات سروغذای تمام وقت و یا حتی ۲۴ ساعته طرفداران زیادی دارند که باعث شده‌اند که گردشگران از تمام دنیا برای اقامت در این شهر
برنامه‌ریزی کنند.
تور‌های آنتالیا در عید نوروز از حدود ۵ شب برنامه‌ریزی شده و با پرواز‌های ترک اطلس جت و سان اکسپرس، پرواز ایرانی ایران ایر اجرا می‌شود و پروازهای ترک در فرودگاهی بسیار نزدیک به شهر آنتالیا فرود میآیند البته تمام پروازها دارای ترنسفر‌های فرودگاهی است که توسط آژانس آویسا هماهنگ شده است
برای خرید وگشت و گذار از راهنمای فارسی زبان تور کمک بگیرید البته گردشگران دارای یک گشت شهری برای بازدید دیدنی‌های شهر هستند.
برای رزرو تور آنتالیا نوروز 98 با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و سال جدید را در آنتالیا جشن بگیرید.

منبع : ویرلن

The post راهنمای انتخاب بهترین تور مسافرتی برای نوروز ۹۸ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *