حواشی بازی پرسپولیس – سپاهان در فراکسیون ورزش بررسی می‌شود

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که حواشی مسابقه فوتبال تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در این فراکسیون بررسی خواهد شد.

علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به درگیری هواداران تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: ما موضوع را در اولین جلسه فراکسیون ورزش مورد بررسی قرار می‌دهیم. قطعاً مسئولین مربوطه در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخگوی این حوادث باشند. انتظار می‌رود که فدراسیون فوتبال توانمندی حداکثری برای برگزاری مسابقات اینچنینی داشته باشد تا چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

وی افزود: امیدوارم درباره حواشی این مسابقه فوتبال تصمیم مناسبی گرفته شود و با مسببین برخورد جدی صورت گیرد. کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش هم قطعاً نسبت به پیگیری موضوع جدیت به خرج می‌دهند و مسئولین مربوطه را برای پاسخگویی دعوت خواهند کرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس اضافه کرد: این اتفاق به نظرم فاجعه بزرگی در ورزش بود و نشان داد که ما آمادگی برگزاری مسابقاتی با این حجم از جمعیت و با این حساسیت را نداریم. پیش از این هم زمینه‌های این اتفاق در بازی استقلال – پرسپولیس، پرسپولیس – تراکتور و برخی بازی‌های حساس وجود داشته و حالا وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق باید به جامعه پاسخ دهند که چرا این میزان خسارات مادی و مجروحیت بیش از ۲۰۰ نفر در کارنامه فوتبال اتفاق افتاده است.

یوسف نژاد اضافه کرد: اگر ادعای ما این است که ورزش یک زمینه فرهنگی دارد، اخلاق در آن در اولویت است، منافع اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد و بار ورزش بر دوش فرهنگ است رسیدن به چنین نقاطی نشان می‌دهد که این اهداف محقق نشده و باید در این باره تجدید نظر صورت گیرد.

منبع: ایسنا

نوشته حواشی بازی پرسپولیس – سپاهان در فراکسیون ورزش بررسی می‌شود اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *