جنجالی‌ترین فشن‌شو هفته مد پاریس/ عکس

کالکشن بهار/تابستان ۲۰۲۰ برند کیمه‌کیم در حالی در هفته مد پاریس رونمایی شد که برگزارکنندگان این رویداد با انتقاداتی تند و تیز مواجه شدند.

ایران آرت: کیمه‌کیم، برند طراح لباس، به دلیل استفاده از کیسه‌های سرم در نمایش مد خود در هفته مد پاریس، مورد انتقاد قرار گرفت.

برای نمایش بهار/تابستان ۲۰۲۰، این برند پاریسی مدل‌هایی را روی صحنه فرستاد که سرم‌هایی شبیه سرم‌های موجود در بیمارستان‌ها با خود حمل می‌کردند و روی دستان‌شان پانسمان داشتند.

در عکس‌های نمایش، یکی از مدل‌ها پیراهنی به تن کرده است که روی آن نوشته شده “بیمار”، و هنگام راه رفتن روی صحنه، سرمی را با خود می‌کشد.

به گزارش ایندیپندنت، این شرکت طراح لباس، ویدیوهای نمایش را به همراه عکسی از نزدیک از کیسه‌ سرم‌های برچسب‌خورده با نام کیمه‌کیم، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که انتقاد مردم را نسبت به “بی‌سلیقگی” در استفاده از وسایل پزشکی و بیماری، به عنوان یک طرح مد، برانگیخت.

علاوه بر متهم شدن به “توانایی‌گرایی”، بعضی از کاربران گفتند که این شرکت نسبت به وضعیت و رنج مردمانی که به بیماری یا نارسایی‌های جسمانی دچار هستند، حساسیت لازم نشان نداده است.

مدل

کاربری نظر داد: “این چیست؟ مریض بودن بازیچه مد نیست”.

دیگری نوشت: “این مد نیست. مریض بودن روی مد یا باحال نیست”.

شخص دیگری نظر داد: “این رفتار، اقدامی قابل سرزنش است و عمیقا نسبت به حال افرادی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، بی‌تفاوت است”.

سایران نیز تجارب خود را از بیماری‌های مختلف به اشتراک گذشتند، تا اشکال این کار شرکت را در زیبا و پرزرق و برق جلوه دادن بیماری، عیان کنند.

The post جنجالی‌ترین فشن‌شو هفته مد پاریس/ عکس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *