جدیدترین عمل جراحی زیبایی به تقلید از یک سلبریتی /تصاویر

موج جدیدی از عمل های جراحی زیبایی در میان بسیاری از دختران در کشورهای مختلف رواج یافته که به آن rich girl face می گویند. روزنامه «سان» انگلستان می نویسد rich girl face یا چهره دختر ثروتمند در حال حاضر از نظر تعداد بر همه جراحی های زیبایی زنان و دختران در همه گروه های سنی پیشی گرفته است.

تابناک با تو:«دِرِک کرمر» جرّاح زیبایی مشهور انگلیسی تأکید کرد که جراحی نام برده شامل پر کردن موضعی صورت، بوتاکس لب و گونه ها و لایه برداری شیمیایی پوست صورت می باشد.

کایلی جنر

لایه‌برداری شیمیایی پوست روشی برای لایه‌برداری است که در آن از محلول شیمیایی روی پوست استفاده می‌شود تا لایه‌های بالایی پوست برداشته شود. پوستی که بعد از لایه‌برداری شیمیایی رشد می‌کند نرم‌تر و جوان‌تر خواهد بود.

کایلی جنر

میزان عمل جراحی زیبایی “صورت دختر ثروتمند” بین زنان ۲۰ تا ۲۹ ساله افزایش یافته و دختران این عمل جراحی را به تأثیر از «کایلی جنر» کم سن ترین میلیاردر جهان انجام می دهند.

کایلی جنر

پزشک انگلیسی می گوید: صورت پف کرده در بین برخی پولدارها، چیزی شبیه به داشتن کیف مد روز از برند «لویی ویتون» است و علامت ثروتمند بودن به شمار می رود.

کایلی جنر

“کرمر” می گوید تفاوت دختران نسل جدید با نسل های پیش از خود در این است که تلاشی برای پنهان کردن جراحی های زیبایی خود ندارند. امروزه داشتن لبها و گونه های متورم و داشتن چهره ای شبیه به ماهی «فوگو» باعث افتخار دختران زیادی در دنیا است.

The post جدیدترین عمل جراحی زیبایی به تقلید از یک سلبریتی /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *