ثروتمندترین ستاره‌های زن بالیوود را بشناسید /تصاویر

بالیوود، بزرگ ترین صنعت فیلم ‌سازی جهان، که سالانه بیش از هزار فیلم می سازد، عرصه هنرنمایی مردان و زنانی است که نه فقط در هند بلکه در سراسر دنیا نیز به شهرت رسیده ‌اند و طرفداران خود را دارند.

برترین ها: این ستاره ها علاوه بر شهرت به ثروت بالایی نیز دست یافته اند. اگر دوست دارید با ثروتمندترین بازیگران زن بالیوود و ثروت خالص شان آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آیشواریا رای

آیشواریا رای

آیشواریا رای دختر شایسته‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. او پس از این که در این رقابت برنده شد، پیشنهادات زیادی را از بالیوود دریافت کرد که در نهایت در سال 1997 تصمیم گرفت وارد این عرصه شود. از جمله آثاری که او در آنها بازیگری کرده می ‌توان به «دوم ۲»، «عروس و تعصب»، «دوداس»، «پلنگ صورتی ۲» و «ای دل مشکل» اشاره کرد. عمده رسانه ها آیشواریا را زیباترین زن جهان می نامند. ثروت خالص او در حال حاضر 35 میلیون دلار است.

آمیشا پاتل

آمیشا پاتل

آمیشا پاتل بازیگر 43 ساله هندی ست که در سال 2001 به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین بازیگران بالیوود انتخاب شد. از فیلم ‌هایی که وی در آن نقش داشته می‌ توان به «جلوه عشق» اشاره کرد. او در سال 2013 شرکت فیلمسازی خودش را افتتاح کرد و در حال حاضر یکی از ثروتمندترین زنان بالیوودی به حساب می آید. بر اساس تحقیقات، ثروت خالص او به 31 میلیون دلار می رسد.

پریتی زینتا

پریتی زینتا

پریتی زینتا بازیگر سینمای هندی است. او را می ‌توان جزو تنها کسانی که با مربع قدرت، یعنی شاهرخ خان، سلمان خان، امیر خان و هریتک روشن، بازی کرده‌ اند دانست. او فارغ التحصیل رشته روانشناسی است اما به دلیل زیبایی و اعتماد به نفس بالا ابتدا کار خود را به عنوان مجری شروع کرد و سپس به بازیگری روی آورد. او در بیش از شصت فیلم بازی کرده و چندین جایزه برای بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل دریافت کرده ‌است. ثروت خالص او به 30 میلیون دلار می تخمین زده شده است.

دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه مدل و بازیگر بالیوود است. او فعالیت‌ مادلینگ خود را از زمان کالج شروع کرد و در مدت کمی توانست عنوان مدل سال را از آن خود کند. پس از آن، یعنی در سال ۲۰۰۶ ، او به بازیگری روی آورد و اولین فیلم خود را با نام «آیشواریا» بازی کرد. او جوایز بسیاری را در مدت فعالیت خود مانند بهترین نقش مکمل زن جایزه فیلم ‌فیر، بهترین بازیگر نقش اول زن جایزه فیلم ‌فیر در این حرفه به دست آورده است. سرمایه خالص این ستاره به 20 میلیون دلار می رسد.

کاجول موکرجی

کاجول موکرجی

کاجول موکرجی بازیگر زن هندی است که در فیلم ‌هایی به زبان هندی و تامیلی ایفای نقش می ‌کند. او توانسته از یازده نامزدی خود در فستیوال جوایز فیلم فیر برنده شش جایزه از این فستیوال شود و بیشترین جایزه نقش اول فیر را در کارنامه خود به ثبت برساند. او در امور خیرخواهانه، به خصوص به کودکان و زنان بیوه، نیز فعال است. از فیلم های مشهور او می توان به «گاهی خوشی گاهی غم»، «فنا»، « تو، من و ما»، «من خان هستم» و… اشاره کرد. گزارشات حاکی از آن است که ثروت خالص او به 16 میلیون دلار می رسد.

ویدیا بالان

ویدیا بالان

ویدیا بالان هنرپیشه و مانکن 41 ساله اهل کشور هند است که از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم ‌هایی که وی در آن نقش داشته می ‌توان به «متشکرم» اشاره کرد. او در زمینه بازیگری موفقیت های بسیاری کسب کرده به طوری که برنده جوایزی همچون جوایز فیلم‌ فیر شده است. ثروت خالص او به 15 میلیون دلار می رسد.

سونام کاپور

سونام کاپور

سونام کاپور هنرپیشه و بازیگر سینما اهل هند است که از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت می باشد. او دختر بازیگر معروف و توانای سینمای هند آنیل کاپور و دخترعموی آرجون کاپور ستاره جوان بالیوود است. از آنجا که او در خانواده ای اهل سینما بزرگ شده، خود نیز به این رشته علاقه و در آن موفقیت های زیادی را کسب کرده است. از فیلم ‌ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که او در آن نقش داشته می ‌توان به «از داستان‌ های عاشقانه بیزارم»، «عشق من»، «متشکرم» و فیلم پر فروش «گنجینه ‌ای به نام عشق پیدا کرد» اشاره کرد. سرمایه خالص او در حال حاضر 14.5 میلیون دلار است.

ایلیانا دی‌کروز

ایلیانا دی‌کروز

ایلیانا دی‌کروز هنرپیشه و مدل هندی است که از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از فیلم ‌ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌ توان به «من قهرمان تو هستم» اشاره کرد. در حال حاضر ایلیانا یکی از با استعدادترین بازیگران بالیوود شناخته می شود که برنده جوایز متعددی همچون جوایز فیلم‌ فیر نیز شده است. ثروت خالص او به 14 میلیون دلار می رسد.

انوشکا شارما

انوشکا شارما

انوشکا شارما بازیگر فیلم، تهیه کننده و مدل هندی است. او یکی از محبوب ترین بازیگران زن و پردرآمدترین بازیگران هندی از سال 2012 تا 2015 بوده است. او تاکنون جوایز متعددی را از جمله یک جایزه فیلم ‌فیر، برای بازی در فیلم «تا وقتی که زنده ‌ام» کسب کرده است. شرما اولین کار مدلینگ خود را برای طراح مد، وندل رودریکس در سال ۲۰۰۷ انجام داد و بعدها به دنبال شغلی تمام وقت به عنوان مدل به بمبئی نقل مکان کرد. ثروت خالص این ستاره بالیوودی 11 میلیون دلار است.

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است. از جمله فیلم ‌های او می ‌توان به «دان: تعقیب دوباره آغاز می‌ شود»، «کریش» و «سریال کوانتیکو» اشاره کرد. او به دلیل زیبایی و توانایی هایش در سال 2000، دختر شایسته جهان شد. پس از آن او پیشنهادهای زیادی را از بالیوود دریافت کرد که برخی از آنها را پذیرفت و تبدیل به یک ستاره در دنیای بالیوود شد. سرمایه خالص او در حال حاضر به 8 میلیون دلار می رسد.

The post ثروتمندترین ستاره‌های زن بالیوود را بشناسید /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *