توریست ایتالیایی:ایران همه زیبایی ها را یک جا دارد/عکس

وقتی دل به جاده می زنی ممکن است سوژه های جالبی از پس فراز و نشیب جاده به ذهنت برسد و چه خوب که یک سوژه ناب رکاب زنان از کنارش گذر کنی.

پرنیا پورکهنوجی

به گزارش«توریسم آنلاین» در جاده سپیدان به سمت شیراز در گردنه هایی که ماشین به سختی بالا می رود توان یک توریست حدودا ۳۰ ساله برای رکاب زدن چرخی که دو برابر وزن دوچرخه وسایل سفر خود را حمل می کند قطعا نظر هر رهگذری را به سوی خود جلب می کند و من نیز از این قاعده مستثنی نبودم .
دیویدا زاندونلا توریست دوچرخه سوار ایتالیایی که بعد از ۲۶هزار کیلومتر رکاب زدن به ایران رسیده است به ما گفت : نزدیک یک سال است که سفر می کنم و حدود ۳۰ کشور مختلف اروپایی را رکاب زده ام کهاز آن جمله می توان به کشورههای نروژ ، ترکیه ، آذربایجان و در حال حاضر ایران اشاره کرد .
او افزود : اگر بخواهم هر کشوری را به ویژگی های خودم که زیبایی ، طبیعت ،مهمان نوازی و آثار تاریخی است بسنجم به جرات می توان گفت که ایران همه این ویژگی ها را یک جا دارد و ایران یکی از بهترین کشورهایی بوده که سفر کرده ام و هرچقدر از طبیعت و مهمان نوازی این سرزمینی پارسی بگویم کم است به عنوان مثال من در اکثر کشور هایی که سفر کرده ام بیشتر کمپ زده و غذا را خودم طبخ کرده ام اما در ایران بیشتر مهمان مردم این کشور بوده ام.
این توریست ایتالیایی همچنین گفت : صرفا به خاطر علاقه شخصی خود به دوچرخه سواری شروع به سفر با این وسیله کرده ام ولی قطعا بعد از ترک ایران به تمام دوستان خود و مردمانی که در کشورهای دیگر می بینم توصیه می کنم به ایران سفر کرده و این کشور را آن طور که هست معرفی می کنم .
وی در توصیف ایران اظهار داشت : این کشور پهناور تمام زیبایی های دنیا را به تنهایی دارد یک جا بی نظیر ترین صحرا را می بینی و این در حالی است که در جایی دیگر از این کشور پهناور از سر سبزی مبهوت می مانی که به کدام قسمت خیره شوی.
وی در پایان اضافه کرد: دقیقا پایان سفرم معلوم نیست ولی بعد از ترک ایران به سمت مغولستان حرکت خواهم کرد.

The post توریست ایتالیایی:ایران همه زیبایی ها را یک جا دارد/عکس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *