تقوی سرمربی قطعی تراکتورسازی می‌شود؟

تیم تحت هدایت تقوی در هفته‌های اخیر جدا از اینکه خوب نتیجه گرفته خوب هم بازی کرده و از همه مهم‌تر ستاره‌های تیم موافق ادامه حضور محمد تقوی در رأس کادر فنی تیم هستند.

خبرورزشی: محمد تقوی به زودی به عنوان سرمربی قطعی تیم تراکتورسازی معرفی می‌شود. واقعیت این است بعد از برکناری جان توشاک باشگاه محمد تقوی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد تا در فرصت خوب دست به اقدام جذب مربی خوب خارجی بزند، اما با گذشت زمان حالا به مدیران تیم ثابت شده با زوج محمد تقوی و امیرحسین پیروانی هم می‌توانند خوب نتیجه بگیرند. از سویی اگر اعتماد کافی و وافی هم به محمد تقوی نبود این امکان وجود نداشت بعد از رفتن جان توشاک به عنوان سرمربی تیم معرفی شود چراکه هواداران این را قبول نمی‌کردند، به خصوص که محمد تقوی تجربه سرمربیگری در تیم‌های لیگ برتری را نداشت، اما امروز شرایط جوی متفاوت است و بعد از برتری تیم برابر پیکان نگاه هواداران تراکتورسازی به محمد تقوی متفاوت شده است.
تراکتورسازی در بازی پیش‌رو میزبان ذوب‌آهن است و به نظر می‌رسد بعد از این بازی این اعلام از سوی باشگاه تراکتورسازی رسمی شود. البته باشگاه مخالف حضور مربی خارجی در رأس کادر فنی تیم نیست، اما معتقد است در حال حاضر مربی خوب خارجی بیکار وجود ندارد و همه مربیان خوب خارجی هدایت تیمی را برعهده دارند. تراکتورسازی در جذب مربی خارجی در یکی، دو بار اخیر خوب عمل نکرده است، به این خاطر که با مربیانی قرارداد همکاری امضا کرد که بیکار بودند.
جالب اینکه محمد تقوی ادعایی در این زمینه ندارد و دست باشگاه را برای تصمیم‌گیری باز گذاشته است. هر چند بر این عقیده است توانمندی هدایت تیم در هفته‌های آتی را هم دارد.

The post تقوی سرمربی قطعی تراکتورسازی می‌شود؟ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *