ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال عربستان

هر چند استقلال در دیدار مرگ و زندگی دور رفت برابر الهلال توانست به پیروزی دست پیدا کند و آن برد پایه گذار خروج آبی ها از بحران بود اما عدم تکرار نتیجه برد می تواند دوباره کار استقلال را فوق العاده سخت کند؛ به ویژه آنکه الدحیل نیز در صورت شکست العین می تواند فاصله خود با استقلال را زیادتر کند و به این ترتیب استقلال روز سه شنبه به یک برد و یا حداقل به نباختن نیاز دارد.

 

سید حسین حسینی در ادامه هفته های کم نوسان و موفق خود، دروازه بان استقلال است و برای ثبت اولین کلین شیت آسیایی خود بعد از هفته ها درخشش در لیگ برتر، به میدان می رود.

 

 

سید حسین حسینی در هفته های اخیر برای استقلال مطمئن ظاهر شده است؛ شفر حالا به کلین شیت او برای کسب حداقل یک مساوی نیاز دارد. ماموریتی که انجام آن برای حسینی دشوار نیست.

 
در خط دفاعی، پژمان منتظری و روزبه چشمی دو مدافع مرکزی آبی های تهرانی هستند تا شفر باز هم به دو مدافع محبوب خود اعتماد کند. میلاد زکی پور و محمد دانشگر با اضافه شدن به ترکیب اصلی به کناره ها خواهند رفت تا نسبت به دیدار با ماشین سازی جانشین تیموری و حیدری شوند. دانشگر در این دیدار شاید یکی از مهم ترین بازیکنان استقلال باشد زیرا با حضور در پست غیر تخصصی، وظایفی متفاوت با گذشته را پیش رو دارد.

 

 

دانشگر این بار در نقش مدافع راست ظاهر خواهد شد؛ مدافعی که هفته های درخشانی را سپری کرده و حالا شفر به او بیش از همیشه اعتماد دارد تا یک نقش مهم را به او بسپارد.

 
در خط هافبک شفر اما تغییراتی نخواهد داشت. زوج موفق نورافکن و علی کریمی در مرکز زمین حضور خواهند داشت تا حریف را مجبور کنند که برای گلزنی به استقلال به کناره ها بروند و جلوتر از این دو بازیکن نیز آیاندا پاتوسی بازی خواهد کرد که امید اصلی استقلال برای گلزنی و یا گلسازی محسوب می شود.

 

 

 

رهبر خط میانی استقلال؛ علی کریمی باید امروز یکی از آن روزهایی را خلق کند که برای آن پیراهن استقلال را بر تن کرده است.

 
استقلال در خط حمله خود از سه مهره استفاده می کند؛ داریوش شجاعیان بال راست خواهد بود و ایسما در سمت چپ قرار می گیرد تا به این ترتیب باز هم منشا نفر اول خط حمله استقلال و نزدیک ترین بازیکن به خط دروازه لقب گیرد. استقلال با این آرایش در خط حمله به دنبال استفاده از ضد حملات و البته حفظ توپ در برخی مواقع خواهد بود.

 

 

ایسما و پاتوسی در هفته های اخیر عملکرد متفاوتی داشتند و حالا همه انتظار دارند تا ایسما نیز مانند پاتوسی بتواند درخشش و گلزنی خود را دوباره از سر بگیرد؛ چه جایی بهتر از محمد بن زاید!

 

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، ایسما، گادوین منشا.

منبع: ورزش۳

 

نوشته ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال عربستان اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *