ترس بازیکن کاشیما از بازی ورزشگاه آزادی

مدافع ۲۵ ساله تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را بسیار دشوار توصیف کرد.

خبرورزشی: گن شوجی با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر تیم کاشیما آنتلرز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: نیمه‌اول این بازی سخت بود اما در نیمه‌دوم خوب بودیم و پیروز شدیم. با این حال نمی‌توانیم از شر بازی برگشت در ورزشگاه آزادی تهران با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر خلاص شویم. شما اگر نگاهی به تاریخ بازی‌های خارج از خانه کاشیما آنتلرز بیندازید نمونه چنین بازی را نمی‌بینید.

بازیکن کاشیما آنتلرز ژاپن افزود: کاشیما سنتی دارد که به ما ارث رسیده و قادر به کسب نتایج بزرگ و شکست حریفان هستیم. لیگ قهرمانان آسیا تنها جامی است که آن را به دست نیاوردیم. فکر می‌کنم این یک فرصت است تا این جام را نیز فتح کنیم و نام‌ خود را در تاریخ باشگاه کاشیما آنتلرز ثبت کنیم. می‌خواهم پیروز بازی برگشت با پرسپولیس و فاتح لیگ قهرمانان آسیا باشم.

بازی رفت تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس شنبه گذشته با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان ژاپنی پایان یافت. ساعت ۱۸:۳۰ شنبه آینده بازی برگشت این ۲ تیم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

The post ترس بازیکن کاشیما از بازی ورزشگاه آزادی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *