بهترین هتل همدان از دیدن کاربران کدام است؟

وقتی بنا به اقامت در هتل باشد، دلمان می‌خواهد در هتلی بمانیم که تجربه خوشی را برایمان رقم بزند، به خصوص وقتی برای اولین بار به شهری سفر کرده باشیم و درست با آن آشنا نباشیم. در اینجا به بهترین هتل‌ های همدان سر زده‌ایم و می‌خواهیم بدانیم در این شهر کدام هتل را رزرو کنیم بهتر است.  

هتل پارسیان بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان

این هتل جزو گروه هتل‌های پارسیان و از بهترین هتل‌های ۴ ستاره منطقه است. آرامگاه بوعلی سینا، برج قربان، آرامگاه استرو مردخای و شیر سنگی از جاهای دیدنی همدانند که از هتل بوعلی تا آنها راهی نداریم.

هتل پارسیان بوعلی همدان دو ساختمان جدا با ۳۶ اتاق و سوئیت دارد که همه به امکانات رفاهی مناسب مجهز و مشرف به فضای سبز هستند.

این هتل قدیمی که از سال ۱۳۳۲ در همدان به پذیرای مهمانان مشغول است به تازگی بازسازی شده و دکوراسیون اتاق‌هایش چهره امروزی، اما سنتی به خود گرفته‌اند. هر ۳۶ اتاق هتل دکوراسیونی نسبتا سنتی و آبی رنگ دارد و تلاش شده تا فضایی آرام برای استراحت مهیا کند.

امکانات هتل: داخل این هتل ۴ ستاره دو رستوران ایرانی و فرنگی دارد. تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، تالار شیشه‌ای، اینترنت پرسرعت و کافی‌شاپ از امکانات دیگر هتل پارسیان بوعلی است.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از جاهایی مثل باغ موزه نظری، آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، بنای شیر سنگی هم جزو نکات مثبت این هتل است.

قیمت: هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل به همراه صبحانه ۲۵۳ هزارتومان است.

آدرس: خیابان بوعلی

هتل کتیبه

هتل کتیبه همدان

این هتل نوساز و چهار ستاره که در بلوار ارم همدان واقع شده، به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش از آب‌و‌هوای خیلی خوبی برخوردار است. با اقامت در هتل کتیبه همدان، منظره پیش‌رو کوه‌های البرز است. منظره و دکوراسیون مدرن هتل کتیبه از مسائلی‌ست که مهمانان این هتل آن را از دلایل انتخاب‌شان عنوان کرده‌اند.

این هتل جدیدترین هتلی‌ست که در همدان ساخته شده و تنها یک سال از عمرش می‌گذرد. هتل دارای ۱۱۰ اتاق با امکانات مختلف است. منوی صبحانه، تمیزی اتاق‌ها و برخورد پرسنل و منظره آن از دیگر دلایلی‌ست که برای انتخاب این هتل عنوان شده. اما دوری آن به مرکز شهر هم از مواردی‌ست که باید در نظر گرفت.

امکانات هتل: بزرگترین شهربازی سرپوشیده غرب ایران در محوطه هتل کتیبه قراردارد. هتل علاوه بررستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی با کیفیتی دارد که پیتزاهای خوبی طبخ می‌کند. روف‌گاردن هتل مشرف به کوه‌های البرز است و همچنین در محوطه سرسبز باغ هتل آلاچیق‌هایی برای استراحت در نظر گرفته شده. سالن همایش، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ و سالن اجتماعات هم از دیگر امکانات این هتل است.

جاذبه‌های نزدیک: این هتل با گنجنامه و فرودگاه حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین موزه ابوعلی‌سینا،هگمتانه و آرامگاه باباطاهر تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای هتل قرار گرفته‌اند.

قیمت: هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته هتل کتیبه با صبحانه، ۳۳۰ هزار تومان است.

آدرس: بلوار ارم، ابتدای جاده عباس آباد

هتل آپارتمان سفیر

هتل سفیر همدان

در لیست بهترین هتل همدان، هتل سفیر هم جامی‌گیرد. هتل آپارتمان ۳ ستاره سفیر که در سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده، یکی از هتل‌های پرطرفدار همدان است. این هتل به علت نوساز بودن بسیار تمیز است و وسایل آن هم نونوارند.

دسترسی خوب هتل سفیر به جاهای تفریحی و تاریخی، یکی از نکات مثبت این هتل ارزیابی شده. غذاهای هتل با کیفیت و رفتار کارکنان مناسب است و پارکینگ کوچکی هم برای ماشین‌ها در هتل وجود دارد.

امکانات هتل: منظره هتل سفیر رو به دشت و هر سوییت مجهز به آشپزخانه است و می‌توانیم برای پخت‌و‌پز هم روی آن حساب کنیم. از بالکن هتل هم می‌شود منظره‌ای رو به دشت را دید. علاوه بر این، هتل به امکاناتی مثل سالن کنفرانس، گشت غیررایگان، رستوران ایرانی و فرنگی، سالن همایش و ترانسفر فرودگاهی مجهز است.

جاذبه‌های نزدیک: آرامگاه باباطاهر، گنبدعلویان و آرامگاه ابوعلی سینا فاصله کمی با این هتل دارند. فاصله هتل با فرودگاه ۱۵ کیلومتر یعنی ۱۰ دقیقه است.این هتل با آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان هم تنها یک کیلومتر فاصله دارد.

قیمت: هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل آپارتمان به همراه صبحانه ۳۹۰ هزارتومان است.

آدرس: بلوار جانبازان

هتل بین‌المللی باباطاهر

هتل باباطاهر همدان

هتل ۵ ستاره بین‌المللی باباطاهر همدان، به عنوان بهترین هتل این شهر، در نقطه‌ای از همدان واقع شده که به تمامی دیدنی‌های شهر دسترسی دارد و از اتاق‌مان در هتل به آرامگاه باباطاهر در ضلع شرقی هتل اشراف داریم.

هتل باباطاهر که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته، بزرگترین هتل همدان است و ۳ لابی مجزا هم دارد. هرچند عده‌ای از مسافران این هتل می‌گویند امکاناتش به اندازه هتل ۵ ستاره نیست. در ساختمان ۴ طبقه‌ای هتل ۱۳۰ سوییت وجود دارد و هر سوییتی هم امکانات رفاهی مجزای خودش را دارد.

به دنبال بازسازی سال ۹۳، همه امکانات اتاق‌ها مدرن شده‌اند. رفتار خوب کارکنان هتل باباطاهر، دسترسی آسان به مراکز تفریحی و کیفیت خوب غذا، دلایلی‌ست که مسافران این هتل برای انتخابش عنوان کرده‌اند.

امکانات هتل: اگر در هتل باباطاهر اقامت کنیم، حتما لزومی ندارد که برای خرید از هتل خارج شویم. لباس‌‌فروشی، کافه کتاب و جواهرفروشی و نمایشگاه فرش در هتل وجود دارد.

این هتل مجهز به دو رستوران ایرانی و بین‌المللی‌ست و استخر آن هم در ساعت‌های مشخصی خانم‌ها و آقایان را می‌پذیرد. هتل، روف‌گاردنی هم دارد که برای استراحت کردن گزینه مناسبی‌ست. علاوه بر این هتل باباطاهر مجهز به سالن کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات، سالن همایش و کافی‌شاپ هم هست.

جاذبه‌های نزدیک: این هتل علاوه بر آرامگاه باباطاهر با آرامگاه ابوعلی‌سینا و گنبد علویان و تپه باستانی همسایه است. فاصله فرودگاه تا هتل ۸ کیلومتر، تا برج قربان ۵ کیلومتر، تا تپه هگمتانه ۳ کیلومتر و تا گنج‌نامه ۱۱ کیلومتر است.

قیمت: برای یک شب اقامت در اتاق دو تخته بهترین هتل همدان به همراه صبحانه باید مبلغ ۵۹۵ هزارتومان پرداخت کنیم.

آدرس: میدان باباطاهر، ضلع شرقی آرامگاه

نوشته بهترین هتل همدان از دیدن کاربران کدام است؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *