بهترین مراکز خرید لبنان کجا هستند؟از برندها تا حراجی‌ها

اول از همه این را به شما بگوییم که انتظارتان برای خرید در لبنان را اصلا بالا نبرید چون مراکز خرید لبنان محدود هستند اما همین مراکز خرید می‌تواند نیاز شما برای خرید رفع کند. پیشنهاد می‌کنیم بیشتر وقت‌تان را به جاهای دیدنی لبنان اختصاص دهید تا رفتن به مراکز خرید؛ چون عموما خرید در لبنان کمی هزینه‌بر است.

در لبنان از کجا چی بخریم؟

◊ مرکز خرید اِی بی سی (ABC Mall)
مرکز خریدی که شعارش نوآوری‌ست و شاید اولین جایی باشد که زنان را استخدام کرد. اِی.بی.سی فروشگاه‌ها و برندهای معتبر زیادی دارد که شما براساس نیازتان می‌توانید آنجا خرید کنید. این مرکز خرید رستوران و سینما دارد که می‌توانید وقت‌تان را تنظیم کنید و خودتان را به تماشای یک فیلم مهمان کنید.

مرکز خریدی با معماری شیک

ای. بی.سی مال در دو محله یعنی اشرفیه و وردون شعبه دارد و شما می‌توانید فاصله هر کدام را در نقشه ببینید که کدام یک از این فروشگاه‌ها به هتل شما نزدیک‌تر است.
لاگوست (Lacoste)، زارا (Zara)، اچ.اند.ام (h&m) و sacoor از برندهایی‌ست که در این مرکز خرید شعبه دارند. 

◊ مرکز خرید دونس (Dunes Mall Beirut)  
مرکز خرید چند طبقه‌ای که فقط به خرید محدود نمی‌شود و شما می‌توانید به سالن ورزشی‌اش بروید و کلی از فعالیت‌های ورزشی‌ را امتحان کنید. در مرکز خرید دونس انواع برندهای ورزشی، آرایشی، کیف و کفش شعبه دارند هرچند که قیمت‌شان چندان ارزان نیست.

کیف و کفش‌تان را از اینجا بخرید.

ویژگی‌ جالبی که این مرکز خرید دارد نزدیکیش به مدرسه است؛ بچه‌ها پس از اینکه مدرسه تعطیل می‌شود به سراغ دونس می‌روند تا فیلمی ببینند یا به استخرش بروند و تنی به آب بزنند. شما هم می‌توانید در دونس خرید کنید و هم حسابی تفریح. برندهایی که در دونس شعبه دارند برند Aishti ، GS،Mayoral و Pepe Jeans هستند.
مرکز خرید سیتی سنتر (City Centre Beirut)
هر چیزی که بخواهید در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد از لوازم آرایش گرفته تا عطر، لباس و اسباب‌بازی. به جرئت می‌توان یکی از شیک‌ترین مراکز خریدی که در لبنان خواهید دید همین است. رستوران KFC در سیتی‌سنتر شعبه دارد. اگر گرسنه هم نبودید سری به KFC بزنید مطمئن باشید بوی خوراکی‌های خوشمزه‌اش شما را مست می‌کند. اما از بهترین برندهایی که بیشتر اوقات تخفیف‌های خوبی دارند می‌توان به H&M ،MAX ،KHABBAZ و JENNYFER اشاره کرد.

بهترین برندهای عطر اینجا شعبه دارند.

◊ مرکز خرید سیتی مال (CITY MALL)
سیتی‌مال مرکز خریدی‌ست که در شرق بیروت قرار گرفته، ۲۲۰ فروشگاه که شامل سوپرمارکت،فروشگاه پوشاک، رستوران و سالن نمایش می‌شود. این مرکز خرید در ماه‌های رمضان، عید پاک و کریسمس تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهد و به گفته خیلی از گرشگران از بین تمام مراکز خریدی که نام بردیم سیتی‌مال از همه آنها بهتر است. این‌طور به شما بگوییم سیتی‌مال منتظر این است تا مناسبتی باشد تا تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریانش ارائه دهد. DOGO، ALDO، I AM و INORI از جمله برندهای موجود در سیتی‌مال هستند.

برندهای معتبری که در فصل حراج تخفیف خوبی دارند.

 

◊ خیابان وردون (Verdun)
همان‌طور که قبلا هم گفتیم خرید در پاساژهای لبنان نسبتا گران است بنابراین به خیابان وردون بروید، لباس، کیف و کفش‌تان را در این خیابان خریداری کنید. در وردون خیال‌تان راحت باشد که اصلا جنس تقلبی پیدا نمی‌شود. خیلی‌ها معتقدند که لبنان را می‌توان جایی برای شیک‌پوش‌ها دانست. حتی شما می‌توانید ادویه‌های لبنانی، عطر، شال و پارچه هم در این خیابان پیدا کنید. یکی دیگر از خیابان‌های لبنان حمرا است که فروشگاه‌های متنوعی دارد اما اجناسش از وردون گران‌تر است.

سوغاتی از لبنان چی بخرم؟

شیرینی و باقلوا
دهان‌تان را با باقلوا و شیرینی لبنانی شیرین کنید؛ از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید این خوردنی خوشمزه را بخرید می‌توان به Hallab وDouaihy است. حتی این دو فروشگاه فکر مسافران را هم کرده‌اند به طوری که بسته‌بندی‌هایشان طوری‌ست که اجازه نمی‌دهد شیرینی‌هایتان خشک شود.

دهان‌تان را با باقلوا لبنانی شیرین کنید.

کیف سارا  (Sarah’s Bag)
برند سارا در لبنان محبوبیت زیادی دارد شما می‌توانید ساک و کیف دستی‌های زیادی را از این برند بخریدو به عنوان سوغات با خودتان بیاورید. برند سارا در سال ۲۰۰۰ توسط سارا بیودون (Sarah Beydoun) تاسیس شد و مورد استقبال خیلی‌ها قرار گرفت.

 شیک‌پوش‌ها از این برند استفاده می‌کنند.

نوشته روی چوب
نوشته‌هایی که به عربی روی چوب نوشته می‌شود و نقاشی‌های کنده‌کاری شده می‌تواند سوغاتی خوبی باشد تا به دوستان و خانواده‌تان هدیه دهید.

راحت‌ترین سوغاتی که هرجایی از لبنان آن را پیدا خواهید کرد.

لباس
اگر جزو کسانی هستید که به فرهنگ جاهای دیگر علاقه دارید لبنان هم از این قاعده مستثنی نیست، در بسیاری از مغازه‌های اصیل لبنانی لباس‌هایی می‌فروشند که نشان دهنده‌ی بخشی از فرهنگ لبنان هستند. 

در مهمانی‌ها با لباس‌های لبنانی بدرخشید.

شیک‌ترین لباسی که شما می‌توانید در مهمانی‌هایتان بپوشید و خاطره‌های سفرتان را با لباس سنتی لبنانی زنده کنید.

قهوه
لبنانی‌ها عاشق قهوه هستند بنابراین شما می‌توانید بهترین قهوه‌ها را در طرابلس پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم از این سوغاتی به هیچ عنوان نگذرید چون هم حملش آسان است و هم پس از هر بار دم کردنش به یاد سفرتان به لبنان می‌افتید.

[تعداد: ۱    میانگین: ۵/۵]

نوشته بهترین مراکز خرید لبنان کجا هستند؟<br /><small>از برندها تا حراجی‌ها</small> اولین بار در وبلاگ تراونر. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *