بهترین رستوران‌های دبی

پاسخ به سوال‌های “چی بخوریم؟ و به کدام رستوران برویم؟” در سفر هم کمی گیج‌کننده و هم هیجان‌انگیز است. روبه‌رو شدن با انبوهی از غذاهای جدید و طعم‌هایی که تا به حال امتحان نکرده‌ایم، قطعا سفرمان را جذاب‌تر و به‌یادماندنی می‌کنند. دبی هم شهریست که در آن هر نوع غذایی و برای هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود. در این مطلب برایتان از بهترین رستوران‌ها و غذاها از فرهنگ‌های مختلف می‌گوییم تا در سفر به دبی از خوردن و چشیدن مزه‌های جدید غافل نشوید.

Arabian Tea House Café

این کافه یا چایخانه عربی در محله تاریخی الفهیدی اولین مقصدیست که بهتان پیشنهاد می‌کنیم. اینجا قبلا خانه یک تاجر مروارید بوده و الان محلی برای غذاها و نوشیدنی‌های ویژه اماراتی است. در دکوراسیون و چیدمان کافه هم عکس‌هایی قدیمی از دبی را پیدا می‌کنید و در فضای باز و حال و هوای سنتی کافه، در میزی دنج می‌توانید بنشینید. برای صرف صبحانه، ناهار، شام و یا یک میان وعده به سبک دبی می‌توانید به این کافه سر بزنید و ساعتی را به گپ و گفت با هم‌سفرانتان بگذرانید.

Fish Beach Taverna

همانطور که از اسم رستوران پیداست، در کنار ساحل و نزدیک به نخل جمیرا قرار گرفته و بهترین جا برای خوردن غذاهای دریایی است. رستوران ساحلی ماهی فضایی صمیمی و راحت دارد و هم منظره دریا و هم چشم‌اندازی به آسمان‌ خراش‌های دبی دارید. برای غذای اصلی می‌توانید ماهی و میگو شکم‌پر یا مرغ با سس مخصوص سفارش بدهید. دسر و نوشیدنی‌های مخصوص رستوران را هم فراموش نکنید.

Niloo’s Restaurant

در دبی هوس غذای ایرانی کردید؟ رستوران نیلو در منطقه امارات هیلز غذاهای اصیل و سنتی ایرانی سرو می‌کند. می‌توانید با میرزا قاسمی به عنوان پیش غذا شروع کنید، سالاد شیرازی را به همراه خورش یا کباب سفارش بدهید، و با شله زرد غذا را به پایان ببرید.

La Petite Maison

این رستوران فرانسوی، اولین شعبه‌اش در پاریس و بعد در لندن افتتاح شد و پس از ۱۰ سال تجربه در دبی، یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود. در ابتدا چیزی که توجه‌تان را جلب می‌کند، ۲ گوجه فرنگی، ۱ لیمو، و یک بطری روغن زیتون بر سر میز شماست که ترکیب رنگ زیبایی را به وجود آورده و توجه به جزئیات را در این رستوران نشان می‌دهد. همانطور که سرآشپز قصد دارد، با هر تکه‌ای غذا سفری را به فرانسه تجربه می‌کنید. رستوران در نزدیک بزرگراه شیخ زاید و مرکز تجاری دبی قرار گرفته است.

TOMO

رستوران ژاپنی تومو، در طبقه ۱۷ام برجی نزدیک به خیابان شیخ زاید قرار گرفته که دید شگفت‌انگیزی از دبی و برج خلیفه دارد. همه‌چیز در این رستوران، از چشم‌انداز تا غذا و سرویس‌دهی، فوق‌العاده‌ست و به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در فضای بیرونی و باز رستوران بنشینید. برای شروع می‌توانید از سوشی رول‌های معروف سفارش دهید و مرغ سوخاری ژاپنی را برای غذای اصلی امتحان کنید. از دسر و نوشیدنی‌های رستوران تومو هم نمی‌شود گذشت.

La Serre Bistro & Boulangerie

اگر در مرکز شهر دبی هستید و دلتان هوس یک نوشیدنی به همراه شیرینی یا نان تازه کرده، به این مکان در بوتیک هتل ویدا سر بزنید. این کافه رستوران نان و شیرینی فرانسوی پخت می‌کند و انتخابی عالی برای صبحانه و عصرانه است. البته رستوران منوی شام و ناهار هم دارد؛ پاستا، ریزوتو، غذای دریایی و سالمون تنها بخشی از غذاهای خوشمزه آن هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های دبی

Loca

رستوران لوکا غذاهای مکزیکی را در محیطی ساده و صمیمی سرو می‌کند که به عنوان پاتوقی برای تماشای مسابقات ورزشی هم شناخته می‌شود. این رستوران نزدیک ساحل و خیابان جمیراست و در آن غذاهایی مانند ترتیلا را می‌توانید سفارش بدهید. اگر به دنبال جایی برای تماشای یک بازی به همراه دوستانتان در سفر به دبی هستید، این رستوران بهترین گزینه برای شماست.

SALT

هر شهری غذاهای خیابانی دارد و در ساحل کایت شهر دوبی، یک ون غذا را که اسمش “نمک” است، پیدا می‌کنید. شاید مجبور باشید مدتی را در صف سفارش غذا بمانید اما مطمئن باشید که برگرهای معروف اینجا ارزشش را دارد. برگر گوشت یا مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، و میلک شیک غذاهایی هستند که مردم را به ساحل و این ون می‌کشانند.

Pierchic

رستوران پیرچیک نه تنها یکی از بهترین رستوران‌های دبی، بلکه لقب رمانتیک‌ترین رستوران شهر را هم از آن خودش کرده. این رستوران بر روی آب ساخته شده و از آن می‌توان برج العرب را به راحتی تماشا کرد. رستوران به منوی ایتالیایی‌اش معروف است اما در آن غذاهای گیاهی و دریایی هم طبخ می‌شود. عصر و به صرف شام، بهترین موقع برای رفتن به اینجاست تا از منظره بی‌نظیر غروب هم بهره ببرید.

Em Sherif

به محض وارد شدن به رستوران، احساس می‌کنید که به عمارت قدیمی در لبنان پا گذاشته‌اید. طراحی داخلی رستوران فضایی منحصر به فرد برای صرف یک وعده غذای ویژه در کنار خانواده ایجاد کرده است. رستوران ام‌شریف در مرکز شهر و نزدیک برج خلیفه قرار دارد و طعم غذاهای گرم لبنانی و مدیترانه‌ای را در اینجا به خوبی می‌توان چشید و مزه کرد.

Downtown Toko

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دبی، رستوران توکو در مرکز شهر است که بسیاری را برای منوی غذاهای آسیایی‌اش جذب می‌کند. فضای رستوران هم چشم‌نواز و آرامش‌بخش بوده و از سالمون تند سوخاری، بال مرغ مزه‌دار شده با لیمو و نمک، و تاکوی آواکادوو و ماهی تن رستوران به راحتی نمی‌شود گذشت.

در دبی با هر ذائقه غذایی که باشید، رستوران مورد نظرتان را می‌توانید پیدا کنید. البته که لیست بهترین رستوران‌ها در دبی بالا بلندتر از اینهاست، اما معروف‌ترین‌ها را برایتان گلچین کردیم. اگر شما هم تجربه صرف غذا در یکی از رستوران‌های دبی را دارید، برای ما و خوانندگان اسنپ‌تریپ از غذای مورد علاقه‌تان بگویید.

بیشتر بخوانید: دیدنی‌های دبی

نوشته بهترین رستوران‌های دبی اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *