بلیت اتوبوس هم ۲۰ درصد گران شد / آغاز سفرهای تابستانی با افزایش قیمت بلیت اتوبوس و قطار

قیمت بلیت اتوبوس در سال ۱۳۹۸ به طور رسمی از خردادماه سال جاری ۲۰ درصد افزایش یافت.

چمدان: مسئولان کشور تصمیم گرفته‌اند هزینه سفرهای مردم را در آغاز تعطیلات تابستانی به اوج برسانند تا حداقل تفریح این روزهای مردم باز هم در تنگنا قرار گیرد. در حالی که سازمان میراث فرهنگی به ویژه مدیریت این سازمان بارها بر ارزان‌سازی سفر تاکید کرده و دائما از برنامه‌ریزی برای این اتفاق صحبت می‌کند اما با توجه به اینکه سیستم سفر و گردشگری در ایران یکپارچه نیست تنها به یک وعده نافرجام تبدیل شده است.

پس از اینکه راه آهن اعلام کرد با توجه به افزایش هزینه‌ها مجبور به گران کردن بلیت قطار است و نرخ بلیت قطار را برای تابستان بیش از ۲۲ درصد افزایش می‌هد زمزمه‌های افزایش قیمت بلیت هواپیما هم شنیده شد. امروز ۲۰ خرداد ماه نیز رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری از افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس خبر داده است.

احمدرضا عامری رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری با اشاره به اینکه درخواست افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال ۱۳۹۸ به مراجع مربوط ارائه شد گفت: با اتمام ایام نوروز قیمت بلیت اتوبوس به وضعیت قبل بازگشت و با توجه به افزایش هزینه‌ها در حوزه حمل و نقل درخواست افزایش قیمت بلیت اتوبوس را ارائه کردیم و با توجه به اینکه هیأت دولت در رابطه با افزایش قیمت دستورالعملی را صادر کرده بود، باید مراحل قانونی این موضوع طی می‌شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز درخواست افزایش قیمت‌ها را ارائه کردیم و منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در این رابطه بودیم که در نهایت با آن موافقت شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری در پاسخ به اینکه آیا تا پایان سال جاری دیگر شاهد افزایش قیمت بلیت اتوبوس نخواهیم بود به ایسنا گفت: امیدوار هستیم دیگر شاهد افزایش قیمت نباشیم و ما نیز تمایلی برای افزایش قیمت‌ها نداریم، با این حال چیزی قطعی نیست و قیمت‌ها به شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد.
جدول فهرست قیمت‌های جدید بلیت‌ قطار؛ مقایسه با نرخ‌های فعلی | قیمت‌ بلیت قطار به هواپیما نزدیک شد | ۵ ستاره‌ها هم گران شدند
بلیت هواپیما هم بعد از عید فطر گران می‌شود | آغاز تعطیلات تابستانی با افزایش قیمت بلیت قطار و هواپیما!

The post بلیت اتوبوس هم ۲۰ درصد گران شد / آغاز سفرهای تابستانی با افزایش قیمت بلیت اتوبوس و قطار appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *