با ۵ مورد از گران‌ترین هتل‌های ایران آشنا شوید!

کسی نیست که دلش نخواهد دست‌کم یک شب مثل شاهزاده‌ها در اتاقی لوکس اقامت کند، روی تخت‌هایی با بالش پر بالا و پایین بپرد، غذاهایی متفاوت را امتحان کند و هر وقت دلش خواست نوشیدنی خوشمزه‌ای سفارش بدهد و همین‌طور که روی مبل‌های شیک و راحت لم داده و از منظره پشت پنجره اتاقش لذت می‌برد، نوشیدنی‌اش را مزه‌مزه کند. در ایران هم هتل‌های لوکس و گرانی در شهرهای مختلف وجود دارند که می‌توانید این تجربه را در آن‌ها داشته باشید. هر چند خیلی از ما پیش از سفر ناچاریم به جیبمان نگاه کنیم و هتلی را متناسب با بودجه‌مان انتخاب کنیم. با این حال آشناشدن با گران‌ترین هتل‌های ایران جذاب خواهد بود. با اسنپ‌تریپ همراه باشید.

هتل ترنج کیش؛ تماشای زندگی زیر دریا

هتل ترنج کیش

اگر پیگیر هتل‌های لوکس و گران هستید، حتما عکس‌هایی از هتل‌های مالدیو دیده‌اید؛ هتل‌هایی که روی آب ساخته‌ شده‌اند و مهمانانشان می‌توانند از کف اتاق دریا را ببینند. هتل ترنج کیش هم چیزی از هتل‌های مالدیو کم ندارد. واحدهای اقامتی این هتل روی دریا ساخته شده‌اند و اگر از بالا به هتل نگاه کنید معماری هتل و شیوه چینش واحد‌ها طوری‌ست که طرح ترنج را تداعی می‌کند. همان‌طور که انتظارش می‌رود این هتل در امکانات رفاهی برای مهمانانش کم نگذاشته. با اینکه اقامت روی آب و دیدن کف دریا و زندگی ماهی‌ها و موجودات دریایی از داخل اتاق به خودی‌خود یک تفریح متفاوت به حساب می‌آید، کسانی‌که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از رستوران‌هایی خیلی خوب و انواع تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند.

مشاهده و رزرو هتل ترنج کیش از اسنپ تریپ

هتل عباسی اصفهان؛ اقامت به سبک شاهزاده‌های قجری و صفوی

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان همیشه به‌عنوان یکی از گران‌ترین هتل‌های ایران شناخته شده. بنای هتل عباسی حدود ۳۰۰ سال قدمت دارد و از آنجایی که این بنا در گذشته کاربری کاروانسرا داشته، می‌توانیم آن را یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های جهان به حساب بیاوریم. هتل عباسی ۲۲۵ اتاق دارد که برخی از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند؛ خاص‌ترین‌شان سوئیت‌های قاجار و صفوی هستند که داخلشان به سبک معماری این دوره‌های تاریخی تزئین شده و با اقامت در آن‌ها احساس می‌کنید شاهزاده‌ای قجری یا از نوادگان صفویان هستید. سوئیت‌های صفوی با گچ‌بری‌ها، تشعیر، تذهیب و مقرنس‌هایش فضایی ایجاد کرده که شاید به جز در این هتل هرگز فرصت تجربه‌کردنش را به دست نیاورید.

مشاهده و رزرو هتل عباسی اصفهان از اسنپ تریپ

هتل لاله پارک تبریز؛ لوکس‌ترین هتل شهر

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک در ۱۷ طبقه در شهر تبریز ساخته شده و ۲۲۰ واحد اقامتی دارد. این هتل فقط اقامتگاه نیست و ۱۲۶ فروشگاه دارد که نمایندگانی از برندهای بین‌المللی هستند. این هتل ۵ ستاره زنجیره‌ای همان‌طور که انتظار می‌رود اتاق‌هایی شیک و تمیز با تهویه هوا، مینی‌بار، گاوصندوق و … دارد. مرکز سونا و سلامت بسیار مجهز هتل کایا لاله پارک با متراژ ۱۳۳۷ که از امکاناتی مانند اتاق‌های پیلاتس و یوگا، سونا، حمام ترکی، ماساژ و … بهره می‌برد، اقامت هیجان‌انگیزی را می‌سازد.

مشاهده و رزرو هتل لاله پارک تبریز از اسنپ تریپ

هتل اسپیناس پالاس؛ گران‌ترین هتل تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

تصور کنید قرار است به تهران سفر کنید و هتل اسپیناس پالاس را رزرو کرده‌اید. وقتی به تهران می‌رسید و از هواپیما پیاده‌ می‌شوید، نمایندگانی از هتل با هلی‌برد (تاکسی هوایی) به استقبالتان می‌آیند و شما را به هتل‌تان در یکی از مناطق شمالی تهران می‌برند. به هتل که می‌رسید می‌بینید اتاقتان در هتل‌کاخی لوکس قرار دارد و هر وقت بخواهید می‌توانید در رستوران‌هایی شیک هر نوع غذایی را که دلتان خواست سفارش بدهید. سالن ماساژ، مراکز خرید، باشگاه و … هم که حتما در دسترستان است.

مشاهده و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از اسنپ تریپ

مجلل درویشی مشهد؛ اقامتی لوکس در نزدیکی حرم

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد در ۲۵ طبقه ساخته شده و با معماری منحصربه‌فردی که دارد یکی از بلندترین و متفاوت‌ترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید. در معماری به فضاهای بزرگ و باز میان ساختمان‌ها ایتریوم می‌گویند و هتل مجلل درویشی تنها هتل ایتریوم شرق کشور است. رستوران سقف شیشه‌ای، رستوران روف گاردن، لمکده سنتی و سایر رستوران‌های این هتل و امکانات تفریحی و رفاهی‌ای مانند مجموعه آبی و مرکز خرید و اتاق‌ها و سوئیت‌هایی لوکس و شیک این هتل را به یکی از گران‌ترین هتل‌های ایران تبدیل کرده.

مشاهده و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از اسنپ تریپ

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های سنتی ایران را بشناسید!

نوشته با ۵ مورد از گران‌ترین هتل‌های ایران آشنا شوید! اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *