با بهترین کافی‌شاپ‌های استانبول آشنا شوید

قهوه ترکیه در سراسر دنیا به خاطر غلظت و شیرینی طبیعی آن مشهور است. پودر قهوه ترک برخلاف دیگر قهوه‌ها که از یک صافی عبور می‌کنند و بسیار نرم هستند، به‌اندازه دانه‌های شکر است. این قهوه سپس به یک ظرف آب جوش اضافه شده و درون فنجان‌های کوچک ریخته می‌شود. گردشگران باید حتما به هنگام حضور در استانبول این نوشیدنی را امتحان کنند. فلایتیو به همین بهانه به سراغ برخی از بهترین کافی‌شاپ‌های استانبول برای امتحان این نوشیدنی لذیذ رفته است. فلایتیو علاوه بر خدمات پرواز و هتل امکان خرید بلیط قطار را فراهم کرده است.

کافه گالاتا کوناک

کافه گالاتا کوناک تجربه‌ای بی‌نظیر از یک کافه در فضای باز بوده و به میهمانان اجازه می‌دهد تا از مناظر زیبای استانبول در طول روز لذت ببرند. به‌علاوه آن‌ها می‌توانند به هنگام نوشیدن یک فنجان قهوه همراه با دسرهای سنتی، به تماشای غروب آفتاب بنشینند. این کافه برای پذیرایی از بیش از ۲۰۰ نفر گنجایش داشته و منظره‌ای رو به دریا دارد. گالاتا کوناک که در شلوغی مرکز شهر پنهان شده، کافه‌ای ساکت و آرام برای افرادی است که به دنبال جایی به‌منظور فرار از هیاهوی استانبول می‌گردند. برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان و رزرو هتل خارجی از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

کافه و رستوران Terrace 86

برای تجربه فضایی آرام و امتحان غذایی لذیذ پا به کافه و رستوران Terrace 86 بگذارید. این کافه در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول واقع شده و قهوه‌های لذیذ و خوراکی‌های بسیار عالی سرو می‌کند. آن‌ها همچنین دارای صفحات نمایشگر بزرگی برای نمایش مسابقات ورزشی هستند. در این کافه قلیان، تفریح محبوب در ترکیه، نیز سرو می‌شود. می‌توان در تمام طول روز برای صرف یک صبحانه لذیذ، نهار یا شام به این کافه مراجعه کرد. موسیقی زنده یکی دیگر از جاذبه‌های Terrace 86 محسوب می‌شود.

کافه نان و کره

این کافه لوکس دارای محیطی گرم و صمیمی بوده و به هنگام نوشیدن یک فنجان چای در آن به شما حس بودن در خانه می‌دهد. کافه در تمام طول روز باز بوده و به خاطر صبحانه‌های لذیذ و شیرینی‌های خانگی خود شهرت فراوان دارد. در کافه نان و کره انواع اسموتی‌های سالم به همراه آب‌میوه‌های تازه در کنار چای و قهوه سرو می‌شود.

چورلولو علی پاشا

کافه چورلولو علی پاشا که چند قدم با ایستگاه تراموای بایزید فاصله دارد، یک باغ قرن هجدهمی است. در آن روزگار، این باغ پر از مردانی بود که برای کشیدن قلیان و صرف یک قهوه خوب ترک به اینجا می‌آمدند. حالا این کافه در طول شب با فانوس‌های کوچک روشن شده و با میز و صندلی‌های چوبی خود پذیرای جمعیت فراوان است. این باغ دارای دو درب ورودی بوده و درون آن فروشگاه‌های متعددی برای خرید سوغاتی به چشم می‌خورد.

کافه مانگری ببک

کافه مانگری ببک مکانی ایده آل برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا امتحان یک خوراکی است. سالادها، نودل‌ها و انواع برگرهای این کافه، تجربه‌ای لذیذ برای شما به هنگام بودن در استانبول محسوب می‌شود. این کافه در تمام طول روز باز بوده و صبحانه، نهار و شام سرو می‌کند؛ بنابراین می‌توان در هر زمان و در بین گشت‌وگذار خود در شهر به اینجا مراجعه کرد.

نوشته با بهترین کافی‌شاپ‌های استانبول آشنا شوید اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *