بارش باران و وزش باد در اکثر نقاط کشور/آسمان تهران صاف است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای برخی مناطق کشور افزایش ابر، رگبارباران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز به سبب عبور امواج کوتاه در تراز میانی برای برخی از نقاط شمال کشور، دامنه های شمالی و مرکزی جنوبی زاگرس در برخی از نقاط استان آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، غرب مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، غرب اصفهان، شمال خوزستان، شمال هرمزگان، غرب کرمان، جنوب استان یزد، برخی نقاط استان قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و بوشهر افزایش ابر، رگبارباران، رعد و برق موقت و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور ابتدا برای استان واقع در نوارغربی و بتدریج با گسترش آن برخی از نقاط شمال غرب کشور، دامنه های شمال مرکزی و جنوبی زاگرس، برخی از نقاط استان یزد، کرمان، هرمزگان و بوشهر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت .

به گفته گودرزی روز یکشنبه بارش در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام و خوزستان از شدت بیشتری برخوردار است.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آسمان تهران بیان کرد: امروز و فردا پدیده خاصی برای آسمان تهران نخواهیم داشت و تنها برای روز دوشنبه رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی در پایان بیشینه امروز دمای پایتخت را 23 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی دو روز آینده دمای پایتخت 2 تا 3درجه افزایش می یابد.

The post بارش باران و وزش باد در اکثر نقاط کشور/آسمان تهران صاف است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *