این مطلب خیال شما را در انتخاب بهترین زمان برای خرید تور کیش راحت می‌کند!

اگر شما از کسی پرسیدید که چه وقت بهترین زمان برای خرید تور کیش است و او، بدون اینکه سوالات بیشتری از شما بپرسد، به زمان خاصی مثل فروردین، تابستان، مهر و یا زمستان اشاره کرد، پاسخش را جدی نگیرید! زیرا هیچ کس بدون اطلاع از علائق، سلائق و حتی اندازه جیب شما نمی‌تواند راهنمایی درستی را درباره بهترین زمان برای سفر به کیش ارائه دهد!

اینکه چه زمانی بهترین زمان برای تور کیش است، از چند بعد قابل بررسی است:
• آب و هوای کیش
• شلوغی و یا خلوت بودن کیش
• آفرها و تخفیفات لوازم و اجناس
• قیمت تورهای محبوب کیش مانند تور کیش از اصفهان

بهترین روش برای انتخاب بهترین زمان سفر به کیش این است که با این ابعاد آشنا باشید و سپس به شرایط و سلائق خود نگاه کنید و ببینید که کدام جنبه سفر برایتان مهم‌تر است. مثلا اگر در جایی گرم زندگی می‌کنید و قصد دارید جای خنک را انتخاب کنید و هزینه خرید تور برایتان مهم است، دی ماه برایتان مناسب‌ است، زیرا در دی ماه کیش خنک و (به دلیل ایام امتحانات) خلوت‌تر است و در نتیجه ممکن است تورهای لحظه آخری جذابی را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.

بهترین زمان از نظر آب و هوا
اگر از گرما گریزان هستید و هوای خنک را دوست دارید، اواخر مهر تا اواخر فروردین سال بعد بهترین زمان برای تور کیش است. در این ماه‌ها هوا در خنک‌ترین وضعیت ممکن خود قرار دارد و حتی گاهی ممکن است زیر باران‌ خیس شوید.
از طرفی اردیبهشت تا اوایل مهر ماه هر سال جزو گرم‌ترین روزهای کیش است. اگر با گرما و آب و هوای شرجی مشکلی ندارید، می‌توانید در این ماه‌ها به کیش سفر کنید. حال ممکن است فکر کنید سفر به کیش در این ماهها جز گرما چه فایده‌ای دارد؟!
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر به کیش در تابستان این است که هر سال جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعددی در این فصل در کیش برگزار می‌شود که برای خیلی از هموطنانمان جذاب است، از جمله برگزاری کنسرت‌های خوانندگان مطرح، جنگ‌های شبانه، تئاتر، مسابقات ورزشی، برپایی کارناوال‌های شادی و اهداء جوایز میلیونی به شرکت‌کنندگان.

بهترین زمان از نظر شلوغی و خلوت بودن

اگر از شلوغی گریزان هستید و سواحل جزیره را آرام و بی‌سروصدا می‌خواهید، این زمان‌ها گزینه‌های مناسبی برایتان است:
• اواخر فروردین هر سال که بسیاری از مسافران به شهرشان بازگشته‌‌اند.
• مهر ماه که مدارس شروع شده و بسیاری از خانواده‌ها مجبورند به شهر و دیارشان بازگردند.
• اواخر اسفندماه و قبل از ایام نوروز
• اردیبهشت تا شهریور هر سال که جزو گرم‌ترین زمان‌های کیش است و بسیاری از هموطنانمان به آنجا سفر نمی‌کنند.
اگر نمی‌توانید در این ایام به کیش سفر کنید ولی دوست دارید کیش خلوت باشد، پیشنهاد ما به شما این است که تا حد ممکن در ایام وسط هفته و یا بعد از تعطیلات آخر هفته به آنجا سفر کنید. در این صورت کمتر به شلوغی برخواهید خورد.

بهترین زمان از نظر آفرها و تخفیفات
در همه فصل‌ها آفرها و تخفیفات مختلفی در فروشگاه‌های کیش ارائه می‌شود، اما این آفرها در زمان‌های خلوت کیش افزایش می‌یابد. مثلا با بازگشایی مدارس و خلوت شدن کیش، آفرهای ویژه‌ای از مهر تا آذر ارائه می‌شود. البته همان طور که گفته شد، در سایر فصل‌ها نیز آفرها و تخفیفاتی ارائه می‌شود. مثلا در ایام آخر هر فصل که فروشگاه‌ها می‌خواهند محصولاتشان را بفروشند و خود را برای عرضه محصولات فصل جدید آماده کنند.

بهترین زمان از نظر قیمت تور کیش
به طور کلی هر قدر کیش خلوت‌تر باشد، تورهایش ارزان‌تر می‌شود. با توجه به این مساله می‌توان گفت تورهای کیش را در ایام خلوت (مانند ایام امتحانات، قبل از تعطیلات نوروز و …) می‌توان با قیمت مناسب‌تری خرید. به طور مثال تور کیش از مشهد یکی از پرطرفدارین تورهای داخلی می‌باشد که در ایام خلوتی با بهترین قیمت ممکن می‌توانید بخرید!
به غیر از انتخاب زمان مناسب، ۲ گزینه دیگر نیز پیش روی شماست و آن تورهای لحظه آخری کیش و تورهای ارزان کیش است. این تورها قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و برای کسانی که دغدغه هزینه دارند جذابیت بالایی دارند.
فقط حواستان باشد که فریب هر توری را که بنام لحظه آخری فروخته می‌شود نخورید، زیرا متاسفانه بعضی از ارائه‌دهندگان خدمات تورهای کیش صرفا با تغییر عنوان تورهای کیش به تور لحظه آخری قصد جذب مشتری را دارند، در حالی که مثلا در ایام شلوغ کیش، مانند نوروز، خیلی بعید است چنین تورهایی را پیدا کنید. پس حتما اعتبار آژانس گردشگری مورد نظر را بررسی و سپس اقدام به خرید تور کنید.


از چه شهرهایی می‌توانیم با نهال‌گشت به تور کیش بروید؟

تور کیش از تهران، تور کیش از اصفهان، تور کیش از مشهد، تور کیش از شیراز و همچنین اهواز جزو شهرهای مبدا تورهای کیش نهال‌گشت هستند که ساکنان آنجا می‌توانند مستقیما از شهرشان به کیش سفر کنند.

حتما لینک‌های موجود در این مقاله را باز کنید و بخوانید.
در این لینک‌ها مطالب مهمی را درباره تور کیش از شهر شما قرار داده‌ایم که لازم است بدانید.
اگر سوالات بیشتری دارید، حتما با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تخصصی تور کیش آماده‌اند به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

شماره ما: ۰۲۶۳۳۱۴۳
از صفر تا صد سفر پشتیبان شما هستیم.
آژانس گردشگری نهال‌گشت

بهترین روش برای انتخاب بهترین زمان سفر به کیش این است که با این ابعاد آشنا باشید و سپس به شرایط و سلائق خود نگاه کنید و ببینید که کدام جنبه سفر برایتان مهم‌تر است.

The post این مطلب خیال شما را در انتخاب بهترین زمان برای خرید تور کیش راحت می‌کند! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *