اعتراف دو زن جوان به همخوابی با ۲ پسر ۱۳ و ۱۴ ساله/عکس

دو زن جوان به اتهام همخوابی با پسران نوجوان دستگیر شدند.

رکنا: این مورد آخرین مورد تجاوزات جنسی تکان دهنده به کودکان است که در کشور آمریکا گزارش شده است.
ناتالی دشان جانسون 32 ساله، متهم به هدف قرار دادن پسربچه 13 ساله با پیام های متنی، قبل از دعوت وی به آپارتمان خود در دیبال تگزاس برای برقراری رابطه جنسی است. دومین متهم، منویل 27 ساله، معلم مدرسه جردن لین است که گفته با یک دانش آموز 14 ساله رابطه عاشقانه برقرار کرده است.

خانم جانسون، به فریب پسربچه 13 ساله و کشاندن آن به خانه خود و برقراری رابطه جنسی با وی متهم شده است. اما زمانی که وی به این نوجوان اجازه داد تا شب را در خانه اش بماند، والدین این پسربچه مشکوک شدند و این زن گرفتار شد. به گفته پلیس، ثبت سوابق گفت و شنود تلفن، حاکی از آن است که جانسون با معشوقه نوجوان خود بیش از 1500 مورد مکالمه و پیام متنی داشته است.

این عشق زمانی فاش شد که پسر نوجوان، تمام طول شب را با جانسون گذراند و به خانه پدربزرگش مراجعت نکرد. زمانی که این پسربچه از سوی والدینش مورد بازخواست قرار گرفت، وی اعتراف کرد در آپارتمان جانسون بوده و با وی رابطه جنسی داشته است.این پسربچه اعتراف کرد، چهار بار در آپارتمان و یک بار در یک پارک محلی با جانسون رابطه جنسی داشته است.

بازپرس دفتر کلانتری گفت: عجیب است که یک زن، جذب یک پسربچه شده است.

همچنین در ادامه گفن: رابطه جنسی بین یک مرد و بچه به شدت نفرت انگیز است، اما نه به اندازه برقراری رابطه جنسی بین یک زن و یک بچه که تاسف بر انگیز است.

در حال حاضر دو متهم در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

The post اعتراف دو زن جوان به همخوابی با 2 پسر 13 و 14 ساله/عکس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *