اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی سفرهای خارجی / جزئیات امکان جابجایی و استرداد بلیت

اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی مسیرهای بین المللی این شرکت هواپیمایی منتشر شد.

چمدان: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات حج تمتع ۱۳۹۸ و تغییرات برنامه‌ای در شبکه پروازی بین المللی هما، مقررات زیر جهت بلیت‌هایی که تاریخ مسافرت آنها در بازه زمانی ۲۳ تیر تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ (۱۴JUL – ۰۸SEP) بوده و منجر به تغییر در شرکت حمل کننده، تأخیر / تعجیل (به هر میزان در ورود و خروج)، ابطال و یا Downgrading شده در نظر گرفته شده است.

۱- تغییر تاریخ پرواز مسافران روی همان کلاس پروازی بدون پرداخت هزینه تغییر یا No-Show امکانپذیر است (Revalidate). مسافرانی که پس از شروع مسافرت اعتبار بلیت آنها به پایان رسیده تعویض بلیت با تمدید اعتبار به اولین پرواز موجود (در صورت بودن جا) و اصلاح Not Valid After در بلیت مجاز است (Exchange).

۲- استرداد بلیت قبل از شروع مسافرت بدون کسر هزینه استرداد و No-Show امکان پذیر است. همچنین در صورت انصراف مسافر پس از شروع مسافرت، بلیت بدون هزینه No-Show و با کسر ½ RT کلاس پروازی استفاده شده و مالیات‌های مربوطه استرداد می‌شود.

۳- بلیت‌هایی که قبل از شروع مسافرت به دلیل تغییر نوع هواپیما Downgrade شده‌اند، وجه بلیت بطور کامل و بدون کسر هرگونه هزینه توسط دفتر صادرکننده به مسافران استرداد می‌شود. در صورت تمایل مسافر به انجام مسافرت، صدور مجدد بلیت بر روی کلاس پروازی M امکان پذیر است.

۴- بلیت‌هایی که پس از شروع مسافرت به دلیل تغییر نوع هواپیما Downgrade شده‌اند، انجام مسافرت با همان بلیت بلامانع است و بار مجاز برای این مسافران، میزان بار درج شده در بلیت مسافر است. مبنای استرداد مابه‌التفاوت وجه این مسافران، کلاس پروازی M است که توسط دفتر صادرکننده بلیت یا اداره درآمد «هما» بعد از انجام پرواز مسترد می‌شود همچنین در صورت انصراف مسافر، بلیت بدون هزینه No-Show و با کسر ½ RT کلاس پروازی استفاده شده و مالیاته‌ای مربوطه استرداد می‌شود.

The post اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی سفرهای خارجی / جزئیات امکان جابجایی و استرداد بلیت appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *