از معرکه سیاسی در وسط سیلاب تا چنگ زدن دست های آلوده به سیستم آموزشی

«معرکه سیاسی وسط سیلاب»، عنوان تیتری است که روزنامه «خبرجنوب» برای چاپ نوروزی خود در چهارم فروردین انتخاب کرد.

در این گزارش با اشاره به مصائب سیل مردم شمال ضمن اشاره به گم شدن استاندار گلستان در جریان سیل، سفر خارجی او و در نهایت بازگشت و برکناری اش، ضعف های مدیریتی و شانه خالی کردن ها و نا هماهنگی ها در میانه حوادث و بحران ها به چالش کشیده شده است .
خبر دیگری با عنوان «سیلی که استاندار خواب گلستان را با خود برد» به بررسی روند برکناری این استاندار جنجالی و ادعاهای او برای انجام درمان در حال و هوای عید و آن هم در خارج از کشور پرداخته است .
دیگر گزارش «خبرجنوب» با محوریت آلوده شدن سیستم آموزشی به دست های آلوده، پایین آمدن سطح کیفی آموزش عالی با شیوع پدیده های نابهنجاری چون کپی کردن پایان نامه ها و مقالات، دزدی علمی، عوض کردن طرح روی جلد و در نتیجه کم رنگ شدن کارهای علمی ارزشمند پرداخته است.
واکاوی نقش محیط های کاری نا سالم و بررسی ابعاد اجتماعی و فردی از دیگر مطالبی است که «خبرجنوب» در حال و هوای سال جدید به آن پرداخته است .
این روزنامه در گزارشی با عنوان «تاریک و روشن گردشگری شبانه در شیراز» روی این نکته دست گذاشته است که در حالی که شهرهای بزرگ دنیا گوی سبقت را در حوزه گردشگری شبانه از هم می ربایند در شهرهای زیبا و تاریخی کشور خودمان از جمله در شیراز این فرصت تاریخی مغفول مانده است.
اعتراض به تعطیلی شبانه حافظیه که سر و صدای شیرازی ها و میهمانان نوروزی این شهر را در آورده از دیگر اخبار نوروزی این روزنامه به شمار می رود.
ستون «یادداشت» این روزنامه نیز به مطلبی از حسن لاسجردی با واکاوی ضرب المثل «صد سال به این سال ها» اختصاص دارد.
صفحه بین الملل هم در گزارشی با عنوان «پایان سربریدن ها و سوزاندن ها» ادعای شکست کامل داعش در سوریه را به نقد و بررسی گذاشته است.

The post از معرکه سیاسی در وسط سیلاب تا چنگ زدن دست های آلوده به سیستم آموزشی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *