از آکواریوم کیش چه می‌دانید؟

امکان غواصی و رفتن به زیر آب در جزیره‌ای مثل کیش برای همه وجود ندارد، چون هم هزینه آموزش آن بالاست و هم ترس مانع می‌شود. پس اگر خواستیم زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ و مرجان‌ها را ببینیم باید چه کار کنیم؟ رفتن به آکواریوم کیش، یکی از راه‌هاست.

آکواریوم کیش کجاست؟

آکواریوم جزیره کیش

آکواریوم کیش در خیابان فردوسی، جنب پارک آهوان و در ساختمان کانون هنر قرار دارد و به شکل یک کشتی‌ست. در این کشتی آکواریومی، ۷۰ نوع ماهی تزئینی و کمیاب در آکواریوم‌های مجزای آب شور و شیرین قرار داده شده و سالانه یک میلیون نفر از آنها دیدن می‌کنند.

این مجموعه‌ شما دو آکواریوم است؛ یکی با حجم ۵۰ هزار لیتر مخصوص کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگ خلیج فارس، تمساح‌ها و مارهاست و در آکواریومی ۲۰ هزار لیتر هم، بیشتر از ۷۰ نوع ماهی تزیینی کمیاب و نایاب در حال شنا هستند و با چشم‌های بزرگ‌شان به ما زل می‌زنند. لاک‌پشت دو متری این مجموعه و حیوانات تاکسیدرمی شده و بخش دیرینه‌شناسی، از جذابیت‌های این مجموعه‌ به خصوص برای بچه‌ها هستند.

بلیط آکواریم کیش ۳۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به کیش چقدر است؟

جاذبه‌های نزدیک

پارک آهوان

خیابان فردوسی کیش، خیابانی‌ست که مرکز خریدهای پانیذ و پردیس ۱ و ۲ در آن قرار دارد و پارک هنگام، پارک آهوان، دوقلوها و پارک آبشار هم همان نزدیکی‌ست. کمی که پیاده برویم به دریا می‌رسیم و مسیر دوچرخه‌سواری هم در چند قدمی‌مان است.

بیشتر بخوانید: اسکله تفریحی کیش را بشناسید

نوشته از آکواریوم کیش چه می‌دانید؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *