ازدواج عجیب این ستاره هالیوودی/تصاویر

دواین «راک» جانسون بالاخره با شریک زندگی خود در بیش از یک دهه اخیر، لورن هاشیان، ازدواج کرد.

روزیاتو: این بازیگر ۴۷ ساله این خبر خوب را در حساب اینستاگرامی خود اعلام کرده و با بارگذاری چندین تصویر از خود و همسرش در یک غروب زیبا طرفداران خود را شگفت زده کرد. او در شرح عکس های خود در صفحه اینستاگرامی اش چنین نوشت: «ما بله. ۱۸ آگوست، ۲۰۱۹». این دو که دو دختر به نام های جاسمین، ۳ ساله و تیانا، ۱۵ ماهه دارند از سال ۲۰۰۷ با هم رابطه داشته و کنار هم زندگی می کردند. در یکی از تصاویر این دو در لباس های سفید عروسی در کنار آب در هاوایی که محل تولد دواین جانسون است دیده می شوند که دست در دست هم ازدواجشان را جشن می گیرند.

راک جانسون

طرفداران نیز برای تبریک گفتن به راک و هاشیان به صفحات اینستاگرامی آن ها هجوم برده و برای آن ها آرزوی موفقیت کرده اند. در ابتدا قرار بود که این دو در بهار ۲۰۱۸ ازدواج کنند اما با باردار شدن لورن برای بار دوم، مراسم ازدواج آن ها بیش از یک سال به تاخیر انداخته شد.

بازیگر فیلم «جومانجی» (Jumanji) در مورد علت به تعویق انداختن مراسم عروسی خود گفته بود که عروس خانم نمی خواسته در عکس های عروسی شان با شکم برآمده دیده شود: «ما قرار بود در بهار ازدواج کنیم ولی باردار شدیم. لورن با خودش گفت، خب، می دونی، مامان دوست نداره وقتی بارداره با لباس عروسی عکس بگیره. به همین خاطر فقط می خوایم صبر کنیم و دقیقاً نمی دونیم کی اما می دونم که این اتفاق میفته. موضوع خیلی خوب در مورد لورن اینه که اون یک ستاره راک خیلی خوبه. اون میگه، مشکلی نیست. هر وقت که قرار باشه این اتفاق بیفته ما به خوبی انجامش می دیم».

The post ازدواج عجیب این ستاره هالیوودی/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *