ارائه برخی خدمات در هتل های تهران رایگان شد

ارائه خدماتی مانند اینترنت، صبحانه و پارکینگ در هتل‌ها رایگان است.

محمدعلی فرخ‌مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران از رایگان شدن برخی خدمات مانند صبحانه پارکینگ و… در این هتل‎ها خبر داد و اضافه کرد: واحدهای اقامتی پایتخت از آغاز ماه مبارک رمضان به طور میانگین تا ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته‌اند که در برخی هتل‌ها به ۶۰ تا ۷۰ درصد نیز می‌رسد.

فرخ مهر اظهار کرد: هر ساله در مهر ماه به واسطه نزدیکی به ماه‌های پایانی سال میلادی نرخ جدید برای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها ارائه می‌شود و در شرایط فعلی نرخ واحدهای اقامتی بر پایه نرخ سال ۱۳۹۷ محاسبه می‌شود.

رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان واحدهای اقامتی به طور میانگین تا ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته‌اند که حتی این رقم در برخی از هتل‌ها تا محدوده ۶۰ تا ۷۰ درصد نیز محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های جانبی و دستمزد پرسنل پیش‌بینی کرد در سال جاری نرخ‌گذاری جدیدی برای واحدهای اقامتی به خصوص هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در نظر گرفته شود.

فرخ مهر در رابطه با ارائه خدمات و نرخ‌گذاری آنها در واحدهای اقامتی گفت: خدماتی همچون اینترنت، پارکینگ و صبحانه به صورت رایگان بوده و در صورت عدم رعایت ارائه صبحانه رایگان، مشتریان باید برای اعلام شکایت به اتحادیه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در برخی از واحدهای اقامتی خدمات و مجموعه ورزشی در اختیار مهمان‌ها است که قیمت‌گذاری این خدمات با توجه به سیاست‌های مدیر مجموعه و فضای رقابتی تعیین و توسط اتحادیه بررسی و تائید می‌شود.

منبع ایسنا

نوشته ارائه برخی خدمات در هتل های تهران رایگان شد اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *