احتمال جدایی ستاره پرسپولیس/پای برانکو وسط است

هافبک عراقی تنها بازیکن پرسپولیس است که برای حضور در عربستان مشکلی ندارد. شاید برای همین هم برانکو در آخرین مصاحبه‌اش به بشار رسن تبریک گفته است.

خبرآنلاین: بعد از چند فصل شکوهمندانه، راه پرسپولیس و برانکو از یکدیگر جدا شد. حالا مرد کروات در یک چالش جدید قرار گرفته است و سرمربی الاهلی نام دارد. اما روزهای خوب پرسپولیس، برانکو را قانع کرده که برای درخشش در الاهلی هم به ارکان قهرمانی در پرسپولیس نیاز دارد. مسئله‌ای که با توجه به تنش‌های میان دو کشور، پیچیده می‌شود. برانکو نمی‌تواند از شاگردان ایرانی‌اش در عربستان استفاده کند اما هافبک عراقی چه مشکلی دارد؟

برانکو در گفتگوی با یک رسانه عربستانی در پاسخ به این سوال که چگونه بشار رسن را پس از مرگ مادرش برای ادامه فصل آماده کرد، گفت: «بشار رسن یکی از بهترین بازیکنان جوانی است که توانایی ذهنی زیادی دارد. متاسفانه او مادرش را از دست داد که اصلاً ساده نبود. او برای باشگاه پرسپولیس و هم تیمی هایش کارهای زیادی انجام داد. چیزی که می توانم بگویم تبریک به بشار رسن است به خاطر تلاشش در پرسپولیس.» این صحبت‌های برانکو در شرایطی منتشر می‌شود که در چند روز اخیر همه تلاش‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد با هافبک عراقی به بن بست خورده است. آیا بشار رسن پرسپولیس را به مقصد الاهلی ترک خواهد کرد؟

The post احتمال جدایی ستاره پرسپولیس/پای برانکو وسط است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *