اجازه افزایش نرخ بلیط اربعین داده نشود

کاظم زاده گفت: نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می‌یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی (ع) را بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: شادمهر کاظم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تعیین تکلیف تعرفه حمل و نقل در ایام اربعین حسینی (ع)، گفت: متأسفانه نرخ حمل و نقل عمومی در ایام پر متقاضی افزایش چشمگیری پیدا کرده و این مسئله در سایه خلاء نظارتی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم دهلران، آبادان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایام اربعین حسینی (ع) در پیش است و مردم برای انتقال به مرز‌ها و سفر به کشور عراق، از حمل و نقل عمومی از جمله حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای استفاده می‌کنند.

او گفت: در سال گذشته شاهد بودیم که با وجود وعده مسئولان برای تغییر نکردن نرخ بلیط حمل و نقل عمومی، اما عملا قیمت بلیط‌ها افزایش یافت و این مسئله موجب نارضایتی زائران مراسم اربعین شد. نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می‌یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی (ع) را بدهد.

کاظم زاده با بیان اینکه قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای در اربعین امسال افزایش نخواهد یافت، گفت: نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می‌یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی (ع) را بدهد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است، افزود: شرکت‌های مربوطه از جمله سازمان حمل و نقل و راهداری و شرکت راه آهن و سازمان هواپیمایی نظارت دقیقی برای نحوه تعیین قیمت‌ها در این ایام داشته باشند.

The post اجازه افزایش نرخ بلیط اربعین داده نشود appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *