کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و عراق برگزار می‌شود

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و عراق برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر: محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اعلام این خبر افزود: این نشست با موضوع گردشگری سلامت، همکاری‌های مرزی، ساماندهی و امنیت گردشگران و زائران، تسهیل در صدور روادید و خدمات کنسولی، برگزاری تورهای تلفیقی بین ایران، افغانستان و عراق، آموزش فعالان گردشگری عراقی توسط طرف ایرانی و معرفی و تبلیغات جاذبه‌های گردشگری دو طرف برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: هیئت عراقی امشب به ریاست معاون گردشگری وزارت فرهنگ و گردشگری و آثار باستانی عراق و ۵ نفر از مقامات بلندپایه و بخش خصوصی عراق وارد ایران می‌شوند.

لاریجانی ادامه داد: با توجه به حضور مقامات میراث فرهنگی کشور عراق در این کمیته، نمایندگانی نیز از معاونت میراث‌فرهنگی سازمان در هیئت ایرانی حضور خواهند داشت و موضوعاتی از جمله ثبت جهانی آثار مشترک، مرمت برخی آثار تاریخی مشترک، همکاری در تبادل تجربیات طرف ایرانی در حوزه حفظ و مرمت آثار تاریخی و موضوعات پژوهشی در این نشست مطرح می‌شود.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری بیان کرد: کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و عراق روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ به ریاست معاون محترم گردشگری سازمان متبوع، در سه جلسه افتتاحیه، کارشناسی و توافق و تبادل پروتکل تنظیمی، برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به طرح شناسایی بازارهای هدف که منجر به انتخاب ۳۰ کشور هدف اولویت دار در ۴ سطح شده است، دفتر بازاریابی و تبلیغات قصد دارد کمیته‌های فنی مشترک با ۱۰ کشور اول بازار هدف گردشگری ایران را در ۶ ماه اول سال ۹۸ برگزار کند و ارتباط تنگاتنگی با این کشورها ایجاد کند.

لاریجانی تصریح کرد: در ۶ ماه دوم امسال جلسات کمیته فنی با سایر کشورهای هدف گردشگری نیز برگزار خواهد شد.

The post کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و عراق برگزار می‌شود appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *