مهران مدیری مقصر نیست،گوش چپش مقصر است!

مهران مدیری به اعتقاد طرفداران و برخی مدیران صداوسیما ،دورهمی جدید را با توپ پر و قدرت آغاز کرد.

استهزاء مسوولین کشور خصوصا در جریان سیل اخیر که دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از آن به عنوان «ذبح امید» یاد کرد، کاری بود  که مهران مدیری در شامگاه سیزده فروردین انجام داد تا حاضران در برنامه دورهمی،برایش سوت  و کف بزنند و هورا بکشند.

من اما در این باره نظر دیگری دارم که قبلا هم با توضیحات بیشتری اینجا نوشته ام.

معتقدم مهران مدیری در بیان مطالب انتقادی از دولت، نقشی ندارد. او نوشته های نویسندگان برنامه اش را می گوید. توجه داشته باشید، عرض می کنم «می گوید»، نه «می خواند».

چون نوشته های نویسندگان دورهمی به وسیله همان گوشی معروف مهران مدیری که قبلا بدان اشاره کرده ام در گوش مدیری گفته می شود و او هم همان ها را تکرار می کند.

اگر توجه داشته باشید مدیری در برنامه دورهمی وقتی در حال بیان حرف ها و عموما انتقادهایش است با مکث، جملاتش را بیان می کند که این همان رمز گوشی معروف است که در گوش چپ او قرار داده شده و آقای سوپراستار از این گوشی، مطالب را دریافت و عینا تکرار می کند.

صد البته مهران مدیری نوشته ها را قبل از اجرا هم می بیند اما قطعا تغییر خاصی در آنها ایجاد نمی کند. چون نه وقت این کارها را دارد و نه حوصله اش را و نه شاید دیگر توانش را.

یادمان باشد در برنامه هفتی که رشیدپور مجری آن بود، او به راحتی مچ مدیری را گرفت. وقتی با استناد به مطلبخبرآنلاین  از او پرسید می گویند نوشته ها، به وسیله گوشی به شما گفته می شود و شما آنها را تکرار می کنید. این سخن رشیدپور با پاسخ منفی مدیری همراه شد اما لحظاتی بعد وقتی مدیری برای دومین بار مطلبی را فراموش کرد و با کمک رشیدپور به یاد آورد، رشید پور خیلی حرفه ای به او گفت که شما با این همه فراموشی چگونه آن حجم مطالب را در برنامه دور همی  بیان می کنید که مدیری هم  از پاسخ به این سوال طفره رفت.

به نظر می رسد اگر مهران مدیری با همین دست فرمان حرکت کند باقی مانده آن پایگاه خاص و محبوب مردمی خود را هم از دست خواهد داد. خصوصا با محبوبیتی که این روزها صدا و سیما دارد حتما مدیری هم از این محبوبیت! بهره ای خواهد برد.

در نهایت این که مهران مدیری در ماجرای دورهمی مقصر نیست. این هنرمند عزیز، نوشته های نویسندگان برنامه اش را به وسیله گوشی، گوش می کند و همان ها را «تکرار» می کند. لطفا یقه نویسندگان برنامه را بگیرید، مدیری که مقصر نیست!

این مطلب را در خبرآنلاین هم ببینید.

The post مهران مدیری مقصر نیست،گوش چپش مقصر است! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *