معرفی تجهیزات هتلی پارس

معرفی تجهیزات هتلی پارس

صنعت هتلداری ما امروز نیاز به یک بازنگری اساسی دارد. دیگر دیدگاه کاهش هزینه با عدم نوسازی و بهسازی هتل‌ها مهمانان را راضی نمی‌کند. همینطور نیم نگاهی به مهمانان خارجی نیز می‌تواند دیدگاه ما را به هتلداری و صنعت گردشگری تغییر دهد. هرچند میدانیم که مشکلات و مسائل همیشه هستند اما چاره ای جز جلو رفتن و بهتر شدن هست؟! ما به عنوان یک تامین کننده لوازم و منسوجات هتلی در تلاشیم تا بتوانیم به نوبه خود در این بهبود، با تامین محصولات با کیفیت و قیمت مناسب گامی در جهت بهبود و رشد صنعت گردشگری برداریم. همچنین لازم به ذکر است که قیمت و کیفیت دو عامل تعیین کننده برای خرید منسوجات هتلی برای مسئولین خرید درهتل‌ها می‌باشد.

hoteltextile.ir

منسوجات هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲-۲۵۳-۱۳۸۴

تشک هتلی

تشک هتلی تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس انداخته می‌شود. این تشک‌ها می توانند از اسکلت‌های فنری، اسفنجی در ساختار خود بهره ببرند. که بسته به نوع سفارش هتل ها می تواند متفاوت باشد. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شود زیراکه درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همینطور یک هتلدار همیشه توقع دارد که یک محصول به نسبت گران مثل تشک برایش دوام بیاورد (البته این دیدگاه در هتل های مدرن لوکس منسوخ شده است). همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آنها فقط تشک تولید میکنند و ایده ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. پس وظیفه مسئول خرید است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خودش باشد بگردد. مهم‌ترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام دهید این است که یا از تخت باکس استفاده کنید یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق ام دی اف ۸ یا ۱۶ میل) در نظر بگیرید. محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک خواهد شد. بعلاوه برای جلوگیری از آلودگی تشک و احیانا کثیفی تشک بر اثر ریختن مایعات و خون و … از محافظ تشک ضد آب استفاده کنید. پشت و رو کردن تشک هر ماه یکبار در هتل هم باعث حفظ سلامتی تشک در دراز مدت می شود. همچنین باید گفت که زمان تعویض تشک‌های هتلی بسته به نوع تشک متفاوت است. برای مثال تشک‌های فنری معمولا در زمان کوتاه‌تری نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند. اما همین زمان نیز در تشک‌های فنری مختلف بسته به نوع فنر و متریال به کار رفته در تشک متغیر است. بنابراین زمان تعویض تشک‌ها بنا به کیفیت و دوام تشک متفاوت است.

معرفی تجهیزات هتلی پارس

لحاف هتلی

لحاف یک نوع روانداز است که بیشتر ما را یاد زمستان و کرسی می‌اندازد. به صورت عادی لحاف شامل یک لایه میانی الیافی است و پارچه رویی که مانند غلاف دور لایه میانی پیچیده شده است. به زبان ساده‌تر، لحاف معمولاً از سه لایه استفاده می شود. این لایه ها به طور سنتی شامل روکش پارچه ای بافته شده، لایه ای از الیاف با استفاده از تکنیک‌های دوخت آماده می شود. این فرآیند دوختن یا ترکیب سه لایه با هم برای تقویت مواد است. الگوهای دوخت می‌توانند یک عنصر تزئینی باشند. یک تکه پارچه را می‌توان برای بالای لحاف (یک “لحاف پارچه ای کامل”) استفاده کرد، اما در بسیاری از موارد رویه از قطعات پارچه ای کوچکتر متصل به هم یا تکه تکه ایجاد می شود. طرح و رنگ این قطعات باعث ایجاد طرح می‌شود. اغلب لحاف هتلی را با یکی از این ۳ پارچه تولید می‌کنند:

  1. تترون: قیمت مناسب، دوام
  2. میکرو: لَختی و لطافت بالا
  3. پنبه‌ای: جذب آب و حس خوب

اگر می‌خواهید خیلی لوکس و عالی باشید لحاف با پارچه میکرو یا پنبه‌ای گزینه‌های بهتری هستند. اما اگر قیمت برای شما بسیار مهم است ما لحاف با پارچه تترون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به هرحال شما روی لحاف قرار است کاور لحاف بکشید و در نهایت با الیاف یکسان، نتیجه پارچه‌های مختلف تفاوت چندانی نخواهد کرد.

معرفی تجهیزات هتلی پارس

تخت باکس هتلی

تخت باکس که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. تخت باکس ساده را معمولا در هتل‌ها دیده ایم. چیزی شبیه تشک است که سطحی محکم دارد و زیر آن پایه نصب شده است که تشک هتلی ا روی آن قرار می‌گیرد. تخت باکس هتلی معمولا با پارچه پوشیده می‌شوند اما اسکلت درونی آنها چوبی یا فلزی هم می‌تواند باشد که معمولا برای آب و هوای با رطوبت بالا از جنس چوبی و برای آب و هوای معمولی از باکس فلزی استفاده می‌کنند. رنگ پارچه‌های تخت‌های باکس معمولا سفید است اما بعضی شرکت‌ها از پارچه‌های طوسی رنگ نیز استفاده می‌کنند. همینطور از پارچه‌های مخملی و چرم‌ها نیز با رنگ های متنوع برای دکوراسیون‌های متفاوت می‌توان باکس‌ها را سفارش داد. ولی در هتل‌ها معمولا از پارچه‌های سفید یا طوسی ساده استفاده می‌شود. از مزایای تخت باکس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عمر زیاد تشک به دلیل محکم بودن باکس و پوشش کامل زیر تشک
  • ارتفاع آن استاندارد می‌باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • اسکلت باکس یکپارچه است.
  • حمل و نقل آسان است
  • لبه ندارد و ملحفه هتلی را می‌توان به راحتی تعویض کرد.

نوشته معرفی تجهیزات هتلی پارس اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *