معرفی برترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی در دبی

نمایشگاه عرب هلث یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها در زمینه تجهیزات پزشکی می باشد که در شهر دبی برگزار می شود و با داشتن موضوعات بسیار متنوع خود توانسته است توجه بسیاری از پزشکان و شرکت های دارویی را در این زمینه به سوی خود جذب کند.

نمایشگاه عرب هلث
آیا شما نیز به دنبال شرکت در نمایشگاه عرب هلث سال ۲۰۲۰ هستید؟ آیا می دانید که محل و زمان دقیق برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث چه زمانی می باشد؟
نمایشگاه عرب هلث یکی از مهمترین و باشکوه ترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی در کل جهان می باشد که برای اولین بار این نمایشگاه در سال ۱۹۷۵ میلادی برگزار شد. امسال چهل و چهارمین دوره این نمایشگاه قرار است برگزار شود که مسئولان برگزار کننده، سعی بر آن دارند تا نمایشگاه امسال را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کنند. در این نمایشگاه بزرگ جهانی بزرگترین و معروف ترین تاجران در حوزه تجهیزات پزشکی گردهم می آیند تا بتوانند از جدیدترین و به روزترین محصولات خود رونمایی کرده و مشتریان خود را از کشورهای مختلف جهانی جذب کنند. همچین در نمایشگاه عرب هلث علاوه بر رونمایی از تجهیزات پزشکی بسیار مختلف، کنفرانس های آموزش پزشکی بسیار مختلفی نیز برگزار می شود که شرکت کنندگان می توانند تجربیات و اطلاعات بسیار جالبی را از این همایش ها به دست بیاورند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد موضوعات نمایشگاه عرب هلث توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

موضوعات نمایشگاه عرب هلث
نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث در سال ۲۰۱۹ توانست از ۴۲۵۰ شرکت از کل جهان تشکیل شده بود که در طول زمان برگزاری خود نیز توانست بیش از ۱۰۶٫۵۰۰ نفر را در سالن های نمایشگاه خود جای دهد. بسیاری از بازدیدکنندگان این نمایشگاه توانستند معامله های بسیار بی نظیر و سودمندی را داشته باشند. از مهمترین و اصلی ترین موضوعات نمایشگاه عرب هلث می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– طب خانواده
– مهندسی پزشکی
– پزشکی اورژانسی
– سلامت عمومی
– بیهوشی
– گوارش
– داروهای تنفسی
– چاپ سه بعدی پزشکی
– مدیریت کیفی
– چاقی

محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث
بسیاری از شرکت های دارویی و پزشکی و پزشکانی که علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه جهانی هستند به دنبال محل و آدرس دقیق محل برگزاری نمایشگاه عرب هلث هستند که در این خصوص نیز می توان گفت این نمایشگاه بسیار باشکوه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. همچنین از هم اکنون ساعات بازدید از این رویداد جهانی نیز مشخص شده است به طوری که برنامه ساعات بازدید از اعلام شده به شکل زیر می باشد:
– دوشنبه ۲۷ ژانویه: از ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر
– سه شنبه ۲۸ ژانویه: از ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر
– چهارشنبه ۲۹ ژانویه: از ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر
– پنجشنبه ۳۰ ژانویه: از ۱۰ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر
همچنین لازم به ذکر است که برای دریافت اطلاعات دقیق تری در مورد این نمایشگاه تجهیزات پزشکی می توانید به وب سایت رسمی آن نیز مراجعه کرده و از این طریق اطلاعات لازم را به دست بیاورید. برای دیگر توضیحات مربوطه میتوانید به یکی از سایت ها که درباره این نمایشگاه هست مراجعه کنید.لینک سایت دیگر توضیحات نمایشگاه عرب هلث اینجا میباشد.

کنفرانس و نمایشگاه دندانپزشکی دبی همه ساله در ماه فوریه (بهمن ماه) در مرکز تجارت دبی و در سطح بین المللی برگزار می شود. این نمایشگاه را می توان یکی از معتبرترین ایونت های حوزه سلامت فک، دهان و دندان در سطح بین المللی دانست که در خاورمیانه برگزار می شود. برای آشنایی با مزایا و شرایط شرکت در این نمایشگاه مهم و معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگاه دندانپزشکی دبی
نمایشگاه دندانپزشکی دبی یا AEEDC یکی از مهمترین ایونت ها و نمایشگاه های دندانپزشکی است که به عنوان رویدادی بین المللی و معتبر در عرصه پزشکی دهان و دندان شناخته می شود. نمایشگاه دهان و دندان دبی فرصتی فوق العاده برای تمامی پزشکان و متخصصین محترم است تا بتوانند با آخرین دستاوردها، تجهیزات دندانپزشکی و دستگاه های به روز دنیا آشنا شوند. از سوی دیگر جامعه مهندسین پزشکی و تاجران نیز که در عرصه تولید و کارآفرینی، فناوری و تکنولوژی تجهیزات دندانپزشکی فعالیت دارند با ثبت نام جهت غرفه داری در نمایشگاه دندانپزشکی دبی می توانند از این فرصت مهم استفاده کنند و به این طریق با رقبای خود آشنا شده و از فناوری روز مطلع می شوند. فرصتی برای عقد قراردادهای بین المللی دارند و می توانند از فرصت ها و نیاز بازار برای تولیدات آینده آگاهی یابند.

مزایای شرکت در نمایشگاه دندانپزشکی دبی
نمایشگاه های دبی در عرصه سلامت، پزشکی، دهان و دندان همیشه همراه با سمینار و کنفرانس برگزار می شود. در نتیجه یکی از مهمترین مزایای شرکت در این نمایشگاه علاوه بر فرصت های تجاری، امکان شرکت در سمینار و کنفرانس های مربوطه است. بیش از ۲۰۰۰ برند معتبر تولید تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر ارائه محصولات خود، آخرین دستاوردها و یافته های عملی متخصصان را در این سمینارها ارائه می دهند.
بیش از ۱۶ کشور مهم و پیشگام دنیا در عرصه دندانپزشکی در این نمایشگاه حضور دارند که آخرین محصولات و دستاوردها را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند. در نتیجه شما با شرکت در نمایشگاه دندانپزشکی دبی علاوه بر آشنایی با آخرین یافته های علمی دنیای دندانپزشکی، می توانید با تجهیزات به روز و فناوری های نوین این عرصه آشنا شوید. از سوی دیگر، امکان عقد قراردادهای بین المللی بین شرکت های مختلف و شرایط آغاز همکاری های بین المللی نیز یکی دیگر از مزیت های اصلی نمایشگاه دندانپزشکی دبی است که بر روند درمان بیماری های دهان و دندان تاثیرگذار خواهد بود.

حوزه های تخصصی نمایشگاه دندانپزشکی
با توجه به حوزه وسیع رشته های مرتبط با دندانپزشکی، نمایشگاه ها نیز در این زمینه تلاش بسیاری دارند تا تمامی فعالیت های عرصه دهان و دندان را پوشش دهند. به همین ترتیب در نمایشگاه دندانپزشکی دبی علاوه بر رشته های بیهوشی، موارد اورژانس، بهداشت دهان و دندان، فناوری های نوین و روش های دندانسازی، ارتودنسی، جراحی فک و دندان، حوزه های نوظهوری چون زیبایی دهان و دندان، ارگونومی دندان، اندودنتیکس، دندانپزشکی لیزری و هیپنوتیزم در دندانپزشکی نیز از دیگر صنایع نوظهور و رو به پیشرفت هستند که از این فرصت استفاده می کنند تا حضوری بین المللی داشته باشند.
متخصصان و تاجران عرصه سلامت دهان و دندان با شرکت در این نمایشگاه، این فرصت را خواهند داشت تا از تمامی این مزایا و حوزه های تخصصی بهره مند شده و برنامه علمی خوبی را تجربه کنند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه
نمایشگاه دندانپزشکی دبی در تاریخ ۵ فوریه ( ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه ۹۸) در مرکز تجارت دبی DWTC برگزار خواهد شد. تمامی دندانپزشکان و متخصصین این حوزه، دستیاران دندانپزشکی، پرستاران، دانشجویان و رزیدنت های رشته های مختلف دندان می توانند با تهیه بلیط و رزرو پرواز آماده شرکت در نمایشگاه دندانپزشکی دبی و این سفر پربار علمی باشند.
غرفه های نمایشگاه نیز شامل برندهای مشهور دنیا در عرصه تجهیزات دندانپزشکی، انواع وسایل بهداشتی دهان و دندان، خمیر دندان و دهانشویه ها، تجهیزات آزمایشگاهی و وسایل ضد عفونی، محصولات کامپوزیت و پایه های دندان مصنوعی، لیزرها و ابزار پریودنتال خواهد بود. با توجه به سطح بالای این نمایشگاه و محصولات ارائه شده، اعتبار بین المللی و مزایای بی نظیر آن، بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و این ایونت بین المللی را از دست ندهید.

The post معرفی برترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی در دبی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *