طرفداران black mirror همچنان منظر پخش فصل ۵ این سریال باشند

برخلاف تصور عموم، فصل پنجم سریال Black Mirror در آینده منتشر خواهد شد.

جمعه هفته گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس در یک اقدام غافلگیر کنندهفیلم Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) را منتشر کرد. همچنین مشخص شد که شایعات درست بوده‌اند و فیلم Black Mirror (آینه سیاه) یک فیلم تعاملی با حق انتخاب برای مسیر داستان بوده است که در این قسمت کاربران شبکه نتفلیکس می‌توانستند با انتخاب گزینه‌های خود مسیر متفاوتی را در داستان فیلم در پیش بگیرند و داستان خود را خلق کنند و به لطف این امر، فیلم حداقل دارای ۵ پایان کاملا متفاوت است. با این حال، بسیاری تصور می‌کنند که فیلم Black Mirror: Bandersnatch در واقع جانشین فصل پنجم سریال Black Mirror شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل پنجم این سریال محبوب آنتولوژی همچنان قرار است منتشر شود.

اسکات برایان، سردبیر بخش تلویزیون وب‌سایت BuzzFeed (بازفید) با انتشار توییت‌هایی در صفحه رسمی خود در توییتر گفت که فصل پنجم سریال Black Mirror در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر خواهد شد. او در ادامه گفت که نتفلیکس به او گفته است که فیلم Black Mirror: Bandersnatch فصل پنجم این سریال نیست و تنها یک فیلم تعاملی است و خبرهایی که در رابطه با اینکه فصل پنجم سریال Black Mirror به یک فیلم تعاملی تبدیل شده، درست نیست. با این حال، طی این ماه‌ها خبرهای زیادی در این رابطه منتشر شده بود که در نهایت فیلم تعاملی این مجموعه نیز رسما تایید و منتشر شد، اما به نظر می‌رسد که این موضوع باعث اشتباه طرفداران و خبرگزاری‌ها شده است و فصل پنجم این سریال و این فیلم داستان کاملا متفاوتی از یکدیگر دارند.

با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل پنجم سریال Black Mirror در دسترس نیست و در حال حاضر تنها می‌دانیم که نتفلیکس ظاهرا وجود فصل پنجم این سریال اثر چارلی بروکر را تایید کرده و این فصل از سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود. همچنین ماه گذشته مایلی سایرس تایید کرد که در فصل پنجم سریال Black Mirror حضور دارد که فیلمبرداری این قسمت که اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس نیست، در کیپ تاون در آفریقای جنوبی انجام شده است.

منبع

نوشته طرفداران black mirror همچنان منظر پخش فصل ۵ این سریال باشند اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *