خبری عجیب از پرسپولیس ؛ سیدجلال هواداران پرسپولیس را نگران کرد !

باشگاه پرسپولیس روزهای سختی را تجربه می کند و هنوز نه خبری از سرمربی جدید است و نه بازیکنان جدید.

پارس فوتبال:پرسپولیس به عنوان باثبات ترین و بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران روزهای سخت و کابوس واری را تجربه می کند.
سرخ پوشان پایتخت با جدایی برانکو ممکن است که با روزهای اوج خود فاصله گیرند و بازهم به یک تیم عادی تبدیل شوند.
سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان سرخ پوشان پایتخت از روزهای سخت این تیم سخن به میان آورد.
او گفت:شرایط ما بازیکنان هم مثل هواداران است و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. الان همه تیم‌ها در حال یارگیری و تقویت خود هستند ولی شرایط پرسپولیس نامشخص است و این موضوع به ضرر ما خواهد بود. اینکه برای انتخاب سرمربی جدید نظر من را پرسیده‌اند دروغ است! من از همه جا بی‌خبر هستم.
این اظهار نظر سید جلال به خوبی نشان می دهد که وضعیت پرسپولیس اصلا خوب نیست و در ادامه شرایط برای این تیم سخت تر هم خواهد شد.
هواداران از جدایی برانکو کاملا عصبی و شوکه زده شده اند. آنها مربی ایرانی نمی خواهند و از باشگاه خواستار جذب یک مربی بزرگ خارجی در حد و اندازهای برانکو هستند این درحالی است که مدیران هیئت مدیره هم در کمال آرامش و بی خیال یحیی گل محمدی را به عنوان گزینه نهایی معرفی کرده اند.
باشگاه پدیده اصلا حاضر نیست که گل محمدی را به پرسپولیس بدهد و آمدن این مربی تیم سرخ پوش را دچار حاشیه های زیادی خواهد کرد.
خبری از سرمربی جدید و جذب بازیکنان جدید در تابستان نیست. باشگاه پرسپولیس در بی خبری محض است و روزهای بسیار تلخ و سختی را تجربه می کند.

The post خبری عجیب از پرسپولیس ؛ سیدجلال هواداران پرسپولیس را نگران کرد ! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *