جشن ازدواج در کتابخانه، سبکی جدید در ایتالیا /تصاویر

دورا از ایده نیکولا برای برگزاری مراسم ازدواج در این مکان منحصر به فرد استقبال کرد.

تابناک با تو: این اتفاق توجه بسیاری از عابران را به خود جلب کرد و باعث شد، آنها هم در این جشن شرکت کنند. نیکولا می گوید، به داستان های پلیسی_ جنایی آمریکایی، کتاب های هیجان انگیز ایتالیایی و کتاب های تاریخی علاقه مند است.

یک زوج ایتالیایی علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، تصمیم گرفتند تا دست به یک ساختارشکنی بزنند و مراسم ازدواج خود را در کتابخانه برگزار کنند.

زوج ایتالیایی

بنا بر این گزارش، «نیکولا پاپاگاللو»»، کتابخوان حرفه ای، یک مکان استثنایی را برای مهمترین روز زندگی اش انتخاب کرد. این مکان نه یک کلیسا، یا ساختمان مخصوص برگزاری مراسم ازدواج، بلکه یکی از کتابخانه ها شهر کوچکی در جنوب ایتالیا بود.

نیکولا و نامزدش «دورا دی جیلیو»، در حالی انگشترهای ازدواج را در دست هم انداختند که کتاب هایی از داستایوسکی، گوستاو فلوبر و دانته در اطراف آنها و روی قفسه های کتابخانه به چشم می خورد.

زوج ایتالیایی

دورا از ایده نیکولا برای برگزاری مراسم ازدواج در این مکان منحصر به فرد استقبال کرد. این اتفاق توجه بسیاری از عابران را به خود جلب کرد و باعث شد، آنها هم در این جشن شرکت کنند. نیکولا می گوید، به داستان های پلیسی ـ جنایی آمریکایی، کتاب های هیجان انگیز ایتالیایی و کتاب های تاریخی علاقه مند است.

او به تازگی کمدی الهی دانته و کتب مقدس ادیان مختلف از جمله انجیل را خوانده و این در حالی است که صاحبان کتابخانه از ایده برگزاری جشن ازدواج داخل کتابخانه استقبال کردند؛ کتابخانه ای که در قرن پانزدهم یک قلعه بوده و در نیمه های قرن بیستم به یک محفل فرهنگی تبدیل شده است.

زوج ایتالیایی

این زوج ایتالیایی روز قبل به ازدواج یکدیگر درآمده بودند و سپس جشن ازدواجشان را که به نظر خودشان جشن اصلی و حقیقی بود، در کتابخانه برگزار کردند.

The post جشن ازدواج در کتابخانه، سبکی جدید در ایتالیا /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *