ترافیک فوق سنگین در جاده هراز

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: اکنون ترافیک در محور هراز فوق سنگین است و در این مسیر تا محدوده امامزاده هاشم(ع) با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم .

ایرنا:سرهنگ سیاوش محبی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به ترافیک فوق سنگین مسیر هراز مسافران از فیروزکوه تردد کنند.

وی افزود: به منظور روان سازی مسیر تردد خودروها، جاده آمل به تهران، روز جمعه از ساعت ۱۷ و روز شنبه از ساعت ۱۵ یکطرفه خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران عنوان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از جنوب به شمال در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم تا حرم سنگین و پرحجم است.

محبی گفت: در مسیر فیروزکوه هم شاهد ترافیک سنگین و پر حجم هستیم و تردد وسایل نقلیه در این محور به کندی در جریان است.

محبی گفت: در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حادثه ای به ما گزارش نشده و تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم بدون گره ترافیکی در جریان است.

وی با تأکید بر رعایت مدیریت زمان و سفر توسط رانندگان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش سفرهای جاده ای در ایام تعطیلات توصیه می شود رانندگان در هنگام خستگی و خواب آلودگی کمی استراحت کنند و پس از رفع خستگی با سرعت مطمئنه و توجه به علائم رانندگی و هشدارهای مامورین پلیس راه به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت ماموران پلیس راهور در وضعیت آماده باش کامل در محورهای هراز و فیروز کوه مستقر هستند و از ورود خودروها در مسیرهایی که تردد در آنها ممنوع اعلام شده جلوگیری می‌کنند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

The post ترافیک فوق سنگین در جاده هراز appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *