برنامه‌های روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در تهران

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت : برنامه‌های روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی در دو بخش مخاطب عام و خاص در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار می شود.

چمدان: دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: بر اساس شعار سال جهانی روز جهانی بناها و وحوطه های تاریخی از منظر روستایی چهارمین نشست تخصصی میراث فرهنگی و توسعه شهری با موضوع «مناظر روستایی استان تهران» در روز ۲۸ فروردین ماه با حضور چهره های علمی و دانشگاهی در موزه فرش برگزار می شود.

بزرگ‌نیا گفت: تور تخصصی برای دانشجویان رشته‌های مرتبط با میراث فرهنگی نیز به مقصد روستای تاریخی خاوه شهرستان ورامین در روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه : روستاهای هدف گردشگری استان تهران در مقایسه با جاذبه های شهرری در بین شهروندان کمتر معرفی و شناخته شده اند، گفت : شعار جهانی سال ۲۰۱۹ فرصت مناسبی است تا روستاهای تاریخی – فرهنگی و هدف گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: برنامه‌هایی که در روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود، بیشتر با هدف افزایش حساسیت جامعه در حفظ و صیانت از میراث فرهنگی است که در قالب تورهای عصرانه بازدید از بافت تاریخی تهران قدیم در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

The post برنامه‌های روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در تهران appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *