۱۰ جاذبه گردشگری محبوب در آرژانتین به روایت تصویر

آرژانتین

کشور آرژانتین یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است که در بین علاقمندان به جهانگردی محبوبیت ویژه‎ای دارد. پایتخت آرژانتین بوئتوس آیرس است و مردم آرژانتین به زبان اسپانیایی صحبت می‎کنند. پارس توریسم قصد دارد در این آلبوم عکس ۱۰ جاذبه گردشگری برتر این کشور را معرفی کند.

۱آبشار اگواسو/ Iguazu Falls

آبشار اگواسو در گوشه شمال شرقی آرژانتین در نزدیکی مرزهای پاراگوئه و برزیل واقع شده است. این ابشار یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین آبشارهای جهان است.

۲یخچال طبیعی پریتو مورنو/ Perito Moreno Glacier

آرژانتین

یخچال‎های بسیار زیادی در پارک ملی Los Glaciares واقع شده است که کمتر از ۲ساعت توسط اتوبوس از El Calafate راه است. همچنین یک راه محبوب برای دیدن Glacier Perito Moreno و بسیاری از یخچال های طبیعی و مکان های دیگر در پارک ملی Los Glaciares تورهای قایق‎سواری است.

۳مسیر هفت دریاچه/Route of the Seven Lakes

آرژانتین

این مسیر پس از ۱۵۰ مایل رانندگی، بازدید کننده را به دریاچه های آلپ می‎رساند. همچنین در این مسیر فرصت‎های کوتاهی برای تحسین آبشارها یا راه رفتن در قله کوه های اند وجود دارد.

۴)خیابان کامینیتو/ Caminito

این موزه خیابانی بوهمیام پر از خانه های رنگارنگ، مغازه ها، کافه ها و مجسمه های دمدمی است. در این منطقه مهاجران ایتالیایی را که در دهه ۱۸۰۰ به آرژانتین وارد شدند؛ زندگی می‎کنند.

۵شبه جزیره والدز/ Valdes Peninsula

شبه جزیره والدز جای خوبی برای دیدن گونه های پدیداری پستانداران دریایی است. با توجه به زمان سال، شبه جزیره تعداد زیادی از پنگوئن ها، شیرهای دریایی، مهر و موم ها و اورک ها را جذب می کند.

۶کانال بیگل/Beagle Channel

کانال Beagle در جزیره Tierra del Fuego، در جنوب غربی آرژانتین قرار دارد. این کانال یکی از سه گذرگاه قابل حمل در اطراف آمریکای جنوبی است.

۷) کوه فیتزروی/ Monte Fitz Roy

کوه فیتزروی در جنوب پاتاگونیا در نزدیکی مرز شیلی واقع شده است.. این کوه گرانیت توسط دریاچه های یخبندان و زمین‎های یخی محصور شده است. زمین‎های ناهموار و سنگ‎های قهوه‎ای، برای کوهنوردان و عکاسان بسیار محبوب است.

۸تالاب ایبرا/Ibera Wetlands

بسیاری از حیوانات شناخته شده آمریکای جنوبی از جمله Anacondas، Armadillos، Caimans، Capybaras، Howler میمون، Rehea شترمرغ مانند و بیش از ۳۵۰ گونه پرنده نادر و در معرض خطر انقراض در تالاب آبیرا زندگی می‎کنند.

۹کواوا دلس مانوس/Cueva de las Manos

این غار و سایت باستان‎شناسی شامل یک مجموعه با شکوه از نقاشی های غار ماقبل تاریخ است که ۹۰۰۰ سال پیش توسط اجداد مردم Tehuelche که در Patagonia و Canyon River Pinturas ساکن هستند.

۱۰گورستان ریکولتا/Recoleta Cemetery

یکی از جاذبه های محبوب ترین در بوئنوس آیرس آرژانتین گورستان رکولتا است. این گورستان در اوایل قرن ۱۸میلادی ساخته شده و وجود مجسمه‎ها و ستون‎های بیشمار ان را شگفت‎انگیز کرده است.

*قسمت‎هایی از این مطلب از سایت touropia گرفته شده است.

نوشته ۱۰ جاذبه گردشگری محبوب در آرژانتین به روایت تصویر اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *