کیفیت بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید ارتقا می یابد

بر اساس اعلام مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، همکاری در توسعه تسهیلات رفاهی و خدمات مجموعه و ارتقای کیفیت بازدید از محوطه های تخت جمشید و  نقش رستم، همکاری در برگزاری رویدادهای علمی، فرهنگی و هنری، مشارکت در تولید محتوا، انتشارات و اطلاع رسانی، همکاری در تامین زیرساخت های مورد نیاز مجموعه و هماهنگی، جهت دهی و ساماندهی امور تبلیغات و اطلاع رسانی از مهمترین اهداف این تفاهمنامه هستند.

 حمید فدایی، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید این تفاهم نامه را گامی نو در راستای ارتقای کیفیت بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید قلمداد کرد.

وی ادامه داد: از محورهای اصلی این تفاهم نامه توسعه تسهیلات رفاهی مجموعه در راستای ارتقا کیفیت بازدید،  تهیه بسته های اطلاع رسانی و تبلیغاتی جهت استفاده بازدید کنندگان,  ایجاد ارتباط با بازدیدکنندگان جهت ارائه خدمات مشترک, ساماندهی و ارتقای کیفی و نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف پایگاه مشتمل بر موزه و کتابخانه و سامانه های مربوطه,  همکاری مشترک در انجام پروژه های ارتقای کیفیت، نگهداری و بهره برداری و بازدید از محوطه های تخت جمشید و نقش رستم و همکاری مشترک در انجام پروژه های ساماندهی، حفاظت و نورپردازی محوطه های تخت جمشید و نقش رستم است.

فدایی گفت:  طراحي وساماندهي اجراي مراسم نوروز، طراحي واجراي پاويون هاي خدماتي، عملياتي وغيره؛  طراحي واجراي نورپردازي مراسم نور وصدا، ايجاد فضاي هم افزايي وآموزش كودكان درحوزه ميراث فرهنگي ، بازسازي وساماندهي اقامتگاه هاي مجموعه ميراث جهاني پارسه، برخی از برنامه های اجرایی بانک آینده در نوروز ۹۸ در راستای تحقق اهداف این تفاهم نامه است.

در خاتمه سام فرخی، رییس اداره بازارافزایی بانک آینده نیز دیدگاه خود را در این تفاهم نامه رسیدن به آینده ای روشن در راستای معرفی بهتر ارزش های میراث جهانی تخت جمشید اعلام داشت. این تفاهم نامه سه سال اعتبار دارد و بر اساس آن بانک آینده به عنوان یک بانک خصوصی  حامی فرهنگ و تمدن جهانی، پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و مشارکتی مورد توافق طرف ها را بر عهده خواهد گرفت.

یادآور میشود این تفاهم نامه سه سال اعتبار دارد.

منبع

نوشته کیفیت بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید ارتقا می یابد اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *